اخبار داغ

به منظور بازدید و افتتاح چند طرح؛

وزیر ارشاد فردا به استان سمنان سفر می‌کند

وزیر ارشاد فردا به استان سمنان سفر می‌کند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در چند برنامه فرهنگی و مراسم افتتاح از چند طرح روز پنج شنبه به استان سمنان سفر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری یک روزه به استان سمنان سفر خواهد کرد که شرکت در کنگره آیت الله شاهرودی از مهمترین اهداف سفر وی به استان سمنان است.

سفر صالحی صبح روز پنج شنبه با ورود به شهر سمنان و ادای احترام به مقام شهدای گمنام آغاز می‌شود و ساعت ۹ صبح با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار خواهد کرد.

رونمایی از وبگاه نامک در دبیرخانه پایتخت کتاب ساعت ١٠ صبح، افتتاح نمایشگاه آثار بانوان هنرمند سفال سمنان و نمایشگاه آثار نقاشی با عنوان نمایشگاه آثار منتخب هنرهای تجسمی استان سمنان ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح و افتتاح تابخانه شهید فخری‌زاده مهدی شهر ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از برنامه های پیش بینی شده برای حضور وزیر در سمنان است.

افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار مرتبط با زندگی آیت‌الله العظمی حسینی شاهرودی در نگارخانه زرآب، حضور در پیش‌کنگره همایش ملی آیت‌الله حسینی شاهرودی در شاهرود و شرکت در نماز جماعت یکی از مساجد شاهرود از آخرین برنامه های سفر وزیر ارشاد در استان خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه