اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

قطعی برق نتیجه تعهدات دولت در معاهده پاریس است/ضرورت ورود به ترک فعل مدیران

قطعی برق نتیجه تعهدات دولت در معاهده پاریس است/ضرورت ورود به ترک فعل مدیران
سلیمی؛ وضعیت مدیریتی فاجعه‌آمیز دولت آقای روحانی را نتیجه برجام و معاهدات بین‌المللی خواند و گفت: برجام و معاهدات بین‌المللی کشور را به اینجا رسیده و این قطعی برق نتیجه معاهده پاریس است چراکه دولت در آن معاهده تعهداتی پذیرفت و نیروگاه‌ها را توسعه نداده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیحان و محلات و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به نبود برنامه در قطعی برق و ایجاد نارضایتی مردم گفت: متأسفانه دولت تدبیر و امید در طی هشت سال گذشته هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در حوزه برق انجام نداد و آقای روحانی در این مدت مشغول برجام بود و در قرنطینه، اطلاعی از وضعیت کشور نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیحان و محلات و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با , دیار آفتاب,

وی افزود: آقای روحانی در طی این هشت سال تنها با رنگ کردن مو و اودکلن زدن کشور را به اینجا رساند و کشور را سوئیسی تحویل گرفت و آفریقایی تحویل داد

,

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اظهار کرد: کلید آقای روحانی یک‌طرفه بود و تنها درب‌ها را قفل کرد و ثمره کلید دولت تدبیر و امید وضعیت امروز کشور است و شخص آقای روحانی امروز باید پاسخگوی این وضعیت باشد چراکه ایشان رئیس‌جمهور بوده است.

,

وی بیان کرد: بلایی که دولت تدبیر و امید و شخص آقای روحانی در طی این هشت سال بر سر کشور آورده به‌راحتی اصلاح نخواهد شد و جبران این وضعیت بیش از ۴ سال زمان‌بر خواهد بود و قطعاً نمی‌توان در یک سال بسیاری از مشکلات را حل کرد.

,

سلیمی با اشاره به ترک فعل برخی از مدیران گفت: ورود به مسئله ترک فعل در شرایط فعلی بسیاری از مدیران دولت تدبیر و امید یک ضرورت است و مجلس هم قطعاً این مسئله را رها نخواهد کرد و پیگیر است.

,

وی بابیان اینکه دولت تدبیر و امید درنهایت بی‌عرضگی کشور را مدیریت می‌کند، گفت: دولت حداقل عرضه ارائه یک جدول خاموشی هم ندارند و آن‌قدر در طی این چند روز خاموشی‌ها زیاد بوده که دولت باید جدول روشنایی بدهد.

,

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس افزود: کارخانجات، اصناف و مجموعه‌های تولید در طی این چند روز آسیب‌های زیادی دیدند و در برخی از مواقع وضعیت فاجعه‌بار است و روز گذشته در یک مرغداری شاهد یک وضعیت بسیار خطرناک و تلفات بسیار سنگینی به آن واردشده و سؤال اینجاست آقای روحانی و آقای ویر نیرو چه کسی باید ضررهای واردشده را جبران کند و پاسخگوی این شرایط است؟

,

وی ادامه داد: متأسفانه دولت تنها به فکر دلسوزی برای اقوام و خویشاوندان خود در خارج از کشور هستند و به فکر مردم در داخل کشور نیستند.

,

سلیمی وضعیت مدیریتی فاجعه‌آمیز دولت آقای روحانی را نتیجه برجام و معاهدات بین‌المللی خواند و گفت: برجام و معاهدات بین‌المللی کشور را به اینجا رسیده و این قطعی برق نتیجه معاهده پاریس است چراکه دولت در آن معاهده تعهداتی پذیرفت و نیروگاه‌ها را توسعه ندادند.

,

وی افزود: وقتی دلسوزان نسبت به معاهدات بین‌المللی هشدار می‌دهند و دولت بی‌توجه است این مشکلات برای مردم ایجاد می‌شود.

,

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اضافه کرد: متأسفانه دولت به حدی شیفته غرب است و قبله عالم آنها غرب است که درک صحیحی نسبت به مشکلات مردم در داخل کشور ندارند و این مصیبت بزرگی است که دولت بر مردم و کشور تحمیل کرده چراکه مردم قطعی برق و آب نداشتند و این مشکلات براثر بی‌تدبیری‌های دولت تدبیر و امید ایجادشده است.

,

وی ادامه داد: جالب اینجاست که آقای روحانی می‌گوید ما آب و برق را قطع نکردیم و برق را رایگان به مردم ارائه می‌دهیم و این نشان‌دهنده این است که گویا آقای روحانی در داخل کشور زندگی نمی‌کند و خبری از مشکلات مردم ندارد.

,

سلیمی خاطرنشان کرد: ولنجک که منزل آقای روحانی و بسیاری از وزرای دولت است برق قطع نمی شود و ای کاش وزارت نیرو همانگونه که برق دیگر مردم را قطع می کند برق منزل آقای روحانی و وزرا را نیز قطع کنند که می فهمیدند قطعی برق هم در کشور وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه