اخبار داغ

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان:

۴۰ هزار پُرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیرخم در زنجان توزیع می‌شود

۴۰ هزار پُرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیرخم در زنجان توزیع می‌شود
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم ۴۰ هزار پُرس غذای گرم توسط این گروه جهادی، پخت و در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح استان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت قرا رسیدن عید سعید غدیرخم 40 هزار پُرس غذای گرم توسط گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، پُخت و در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.

,

هادی‌نژاد با بیان اینکه توزیع لوازم‌التحریر نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: تلاش بر این است که لوازم‌التحریر برای دانش‌اموزان نیازمند نیز از اوایل شهرویر سال جاری توزیع شود.

,

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی هم در برنامه‌ها خواهد بود که این مورد با تصمیم و ابلاغ از مرکز در مورد مقرر توزیع خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه مرمت و تجهیز خانه‌های عالِم نیز در دستور کار قرار دارد، حدود 70 خانه عالم در سطح استان در دست تعمیر، مرمت و تجهیز است که فرسوده شده و مشکلاتی دارند.

,

هادی‌نژاد از ساخت 3 باب خانه برای نیازمندان توسط گروه جهادی خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر آن تعمیر 5 خانه نیازمندان نیز در دست اقدام است که هزینه‌های آن پرداخت شده است.

,

وی افزود: تقریبا ساخت و تعمیر تمام این خانه‌ها کامل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه