اخبار داغ

یادداشت؛

بیماری و عزاداری حاصل بی تفاوتی به ویروس کرونا

بیماری و عزاداری حاصل بی تفاوتی به ویروس کرونا
در شرایط کرونایی کنونی بی تفاوتی نسبت به رعایت بهداشت و سبک زندگی جدید سوغاتی جز بیماری و عزاداری نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ بیش از یکسال است که شرایط جهان متفاوت شده است، کرونا میهمان سراسر جهان شده و ارمغانی جز بیماری و مرگ با خود نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

هر بار که بشر برای درمان این بیماری راهی را می یابد این ویروس وحشی تر شده و با نوع جدید رخ نشان می دهد.

,

بی شک کلافگی و خستگی به همراه ترس و اضطراب در این مدت میهمان همگی ما بوده است. لحظاتی که قرار بوده به رسم عادت و یا بر اساس رسم و رسومات در کنار یکدیگر باشیم اما به دلیل وجود این ویروس و از اضطراب مبتلا شدن به این بیماری با هم بودن را بی خیال شدیم و ترجیح دادیم در خانه بمانیم. میهمانی ها، عروسی ها، مراسم مذهبی و عزاداری همه و همه رنگ دیگری به خود گرفته اند و به قول برخی دوستان اگر در یکی از این مراسم هم حضور پیدا کنیم تا روزهای متمادی بعد زا آن پشیمانی و اضطراب همراهمان است.

,

البته نه تنها در رفت و آمدها بلکه در کسب و کار و مسائل اقتصادی نیز کرونا پای خود را باز کرد و تبعات حضور شوم خود را به اینجا نیز کشاند.

,

اکنون کرونا روی دیگر از خود نشان داده و با نام جدیدی به نام کرونای دلتا در حال جهان گردی است، گونه ی جدیدی که بسی وحشی تر است.

,

به راستی چه باید کرد؟ سوالی است که شاید بارها از یکدیگر کرده ایم این بوده که چه کنیم؟

,

اما پاسخی جز تغییر در سبک زندگی در جواب این سوال نیافته ایم، سبک زندگی که قرار است در آن نسبت به بهداشت بی تفاوت نباشیم و بدانیم رعایت پروتکل های بهداشتی برای هر یک از ما به عنوان جزئی از کل و به عنوان یکی از حلقه های زنجیره انسانی بسیار دارای اهمیت است؛ سبک زندگی متفاوتی که قرار است این روزها از رفت و آمدها تا کسب و کار را به روش نوین و متفاوت یعنی از طریق فضای مجازی گذراند.

,

این روز ها به دلیل طولانی شدن این بیماری همه گیر خسته شده اند و دیگر نسبت به گذشته پایبند رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک نیستند، کمی اندیشه کنیم این روزها که این ویروس وحشی تر از گذشته شده است و این یعنی باید نسبت به گذشته در رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند تر باشیم ،توجه کنیم که تبعات این بی توجهی نه تنها گریبان گیر خودمان بلکه اطرافیانمان نیز در این آتش خواهد سوخت و همگی مان را عزادار می کند از این رو  این روزها بی تفاوت نباشیم.

,

یادداشت: اعظم پسند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه