اخبار داغ

تجلیل فرمانده ناجا از برخورد زیبای پلیس مازندرانی+فیلم

تجلیل فرمانده ناجا از برخورد زیبای پلیس مازندرانی+فیلم
پلیس مازندرانی که در برخورد با یک کودک کار که پابرهنه بود، اقدام جالبی انجام داده بود مورد تحسین فرمانده ناجا قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اگر سری به اینستاگرام زده باشید زیباترین کلیپ با عنوان " یک روز گرم تابستانی افسر گشت کلانتری وقتی می‌بیند کودک کار با پاهای برهنه سر چهار راه است یک جفت صندل برایش می‌خرد" را حتما دیده‌اید.

در این کلیپ افسر گشت کلانتری ۱۱ شهرستان نکا از استان مازندران، استوار یکم «حسینعلی حبیبی» وقتی دید کودک کاری در خیابان با پاهای برهنه است برایش صندل خرید، برای تحویل صندل به این دختر بچه پس از اهدا صندل برای بار اول در حالی که صندل سایز پاهای این کودک کار نبود سریعا برای تعویض آن اقدام و صندل مناسب را دوباره در سر چهار راه همان مکان به دختر بچه کودک کار که یک همراه هم قد و اندازه خودش داشت هدیه کرد.

این اقدام نوع‌دوستانه این پلیس آن هم در این روزها که رنگ از چهره مهربانی و دلسوزی پریده، از دید دوربین‌ها مخفی نماند و به سرعت دست به دست شد تا اینکه در فضاهای مجازی میلیون‌ها بازدید کننده داخلی و خارجی پیدا کرد. محتوای کامنت‌های واصله از بازدیدکنندگان هم خبری از تایید و رضایت می‌دهد و گفته می‌شود که اگر این اقدام از جانب یک افسر خارجی صورت می‌گرفت برایش سنگ تمام می‌گذاشتند پس چرا ما سکوت کنیم.

همان‌طور که می‌دانید اصولا کودکان کار در چهارراه‌ها و خیابان‌ها خودشان را از دید پلیس‌ها و ماموران مخفی می‌کنند تا نکند مانع از انجام کارشان شوند، شاید مشاهده این کلیپ در لحظات اول برای مخاطبی که از اصل ماجرا بی‌خبر است، برخورد پلیس با این کودکان را در ذهنش تداعی کند ولی کمی که گذشت همه شاهد رابطه دوستانه کودکان کار با پلیس بودند که لبخند رضایت را بر لب هر بیننده‌ای جاری کرد.

 استوار یکم حسینعلی حبیبی پلیس مازندرانی اهل نکا که اکنون در کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی این شهرستان فعالیت می‌کند هنگام ماموریت پس از مشاهده پابرهنه بودن کودک کار در چهارراه برای او صندل می خرد و به او هدیه می‌دهد.

در این ویدئو که دوربین‌های راهنمایی و رانندگی ترافیکی شهر نکا آن را ثبت و ضبط کردند، این پلیس ابتدا یک جفت صندل به این کودک کار هدیه می‌دهد که اندازه پای کودک نیست به همین دلیل دوباره صندلی دیگر برایش می‌خرد.
 
استوار یکم حسینعلی حبیبی پلیس نکایی  با بیان اینکه این اتفاق ظهر جمعه ۱۱ تیر ماه در چهار راه مرکزی شهر روی داد، گفت: آن روز هوا بسیار گرم بود و با مشاهده دختربچه‌ای که پابرهنه روی آسفالت داغ چهار راه قدم می‌زد، به مغازه کفش‌فروشی رفتم و یک جفت صندل برای او خریدم.

وی افزود: بعد از اینکه متوجه شدم صندل خریداری شده اندازه پای دختر بچه نیست، دوباره به مغازه برگشتم و سایز مناسب کودک را خریداری کردم.

این پلیس مازندرانی گفت: پلیس به علت وجود ترافیک در این منطقه پرتردد همیشه مستقر است و این دختر خانم که اهل همین شهر است هرگاه با پلیس مواجه می‌شود با روی خوش به آن‌ها خسته نباشید می‌گوید.

حسینعلی حبیبی با بیان اینکه رفتار بقیه پلیس‌های شهر نیز نسبت به این کودک کار دلسوزانه و با احترام است، ادامه داد: این کودکان به علت مشکلات اقتصادی گاهی اوقات از حداقل امکانات محروم هستند و کمک به این افراد هم وظیفه انسانی است.

وی افزود: پلیس اگرچه با قدرت با سوء استفاده از کودکان کار  برخورد می‌کند، اما نگاه نسبت به این کودکان که برای معیشت خانواده کار می کنند مجرمانه نیست.

سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی پس از باخبر شدن از این جریان ضمن تحسین اقدام خیرخواهانه این مامور اهل نکا استان مازندران و ارتقای درجه «حسینعلی حبیبی» از استوار یکم به ستوان سوم، برای تقدیر و تشکر از او دستور داد وی و خانواده‌اش راهی سفر مشهدمقدس و آستان بوسی امام مهربانی ها حضرت رضا(علیه السلام) شوند‌.

پایان پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه