اخبار داغ

معاون فرماندار سرخس:

نگران انتقال کرونای «دلتا» از سیستان و بلوچستان به سرخس هستیم/ واکسیناسیون ۱۶۴۷ سالمند بالای ۷۰ سال در سرخس

نگران انتقال کرونای «دلتا» از سیستان و بلوچستان به سرخس هستیم/  واکسیناسیون ۱۶۴۷ سالمند بالای ۷۰ سال در سرخس
اردونی دوستی گفت: با توجه به قرابت قومی مردم سرخس با هم‌وطنان سیستان و بلوچستانی و شیوع کرونای «دلتا» در این استان و از طرفی افزایش پذیرش میهمان از این استان به سرخس، نگران انتقال کرونای «دلتا» به سرخس هستیم و به همین منظور طرح ممنوعیت تردد «به» و «از» این شهرستان اعمال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اردونی دوستی، معاون فرماندار سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به آخرین مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان سرخس اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونای دلتا در استان سیستان و بلوچستان و وضعیت نارنجی شهرستان سرخس، پلیس‌راه این شهرستان طرح ممنوعیت تردد به‌ویژه از استان سیستان و بلوچستان به سرخس را اعمال می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: با توجه به قرابت قومی مردم سرخس با هم‌وطنان سیستان و بلوچستانی، نگران انتقال کرونای دلتا از این استان به سرخس هستیم و با افزایش اخیر پذیرش میهمان از این استان به سرخس با وضعیت بحرانی روبرو خواهیم شد.

,

معاون فرماندار سرخس تصریح کرد: برابر تدابیر و دستورالعمل‌ها طرح ممنوعیت پذیرش ورود مسافران از استان سیستان و بلوچستان در شهرستان سرخس به اجرا درآمده است؛ همچنین طرح ممنوعیت تردد از شهرستان سرخس به سایر نقاط هم اجرایی شده است.

,

اردونی دوستی ضمن اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، عنوان کرد: تا به امروز از جمعیت 2366 نفری بالای 70 سال شهرستان که مشمول دریافت واکسن هستند، 1647 نفر واکسن را دریافت کردند و 719 نفر هم تمایلی برای دریافت واکسن نداشتند.

,

وی بیان کرد: از این تعداد 485 نفر از جامعه شهری و 1162 نفر هم از جامعه روستایی واکسن کرونا را دریافت کردند.

,

معاون فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از بهترین مراکز تجمیعی دریافت واکسن استان در شهرستان سرخس است و واکسن‌های با ایمنی بالا در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفته، تقاضا داریم تا افراد مشمول جامانده از دریافت واکسن هرچه سریع‌تر به این مرکز (سالن شهید احمدی) مراجعه کنند.

,

اردونی دوستی در پایان با اشاره به واکسیناسیون افراد 65 سال از هفته آینده در سرخس گفت: به‌منظور رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، همشهریان سرخسی حداقل زمان را در این مرکز برای دریافت واکسن سپری می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه