اخبار داغ

اتمام حجت امام جمعه قزوین با مسئولان::

برخی مسئولان منافع سودجویان را به منافع مردم ترجیح می‌دهند

برخی مسئولان منافع سودجویان را به منافع مردم ترجیح می‌دهند
آیت الله عابدینی گفت: برخی اتفاقات قابل تاملی در استان قزوین رخ می‌دهد؛ از همه مسئولین تقاضا دارم که مشکلات را رفع کنند. مبادا که مجبور شوم مردم را در جریان این تخلفات قرار دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در شورای اداری استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: علی رغم هجمه‌های سنگین جریان‌های ضدانقلاب مردم با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,

وی با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین افزود: زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد اما با تمام مسائل و مشکلات موجود مردم در مراسمات نماز جمعه حضور قابل توجهی دارند و استقبال می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نماز جمعه مختص به گروه، قشر و‌ جناح خاصی نیست بلکه با حاکمیت عجین است و در راستای ارتقای فرهنگی و وحدت بین آحاد مردم و مسئولین حرکت می‌کند و باید زمینه حضور همه اقشار و جناح‌ها در این فریضه عبادی_سیاسی فراهم شود.

وی یادآور شد: در نمازجمعه باید از دو گروه یعنی یهودیان و منافقین اعلام انزجار شود چراکه همیشه دشمنان داخلی و خارجی جامعه ما را از زمان پیامبران تاکنون مورد هجمه قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت قزوین تاکید کرد: امام جمعه وظیفه دارد که با سعه صدر برای همه مردم وقت بگذارد و رسالت و وظیفه کرامت انسانی را در قبال همه مردم به جا بیاورد.

عابدینی افزود: در قرآن کریم تاکید شده که اموال خود را به بی‌خردان نسپارید چون در این صورت اموال به باد می‌رود به ویژه در دولت‌ها باید توجه داشته باشیم که اختیار خود را به دست چه کسانی می‌سپاریم.

وی عنوان کرد: کسی که تمام هدفش ثروت افزایی و کسب مقام است، او از دین روی برگردانده و اعمالش دینی نیست حتی اگر خود را متدین نشان دهد، چون خداوند از ما شایستگی خواسته است و باید براساس صلاحیت عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: کارخانه‌های فرنخ و مه‌نخ نتیجه تصمیمات اشتباهی بود که مال و اموال مردم را به سودجویان سپردند و آنها هم اموال مردم را غارت کردند و مشکلات فراوانی برای کارگران و استان به وجود آوردند.

وی ادامه داد: بیت‌المال به دست کسانی افتاد که لیاقت و شایستگی نداشتند و برای استان بدنامی به وجود آوردند.

عابدینی با خطاب به نمایندگان مجلس استان قزوین تصریح کرد: مدیران باید تصمیماتی را سرلوحه کارشان قرار دهند که به ضرر مردم و به سود زیاده خواهان و افراد سودجو نباشد، مدیران نباید با تصمیمات خود مردم را تحقیر نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: برخی اتفاقات قابل تاملی در استان قزوین رخ می‌دهد؛ از همه مسئولین تقاضا دارم که مشکلات را رفع کنند. مبادا که مجبور شوم مردم را در جریان این تخلفات قرار دهم.

امام جمعه قزوین با اشاره به بحران آب و برق افزود: همه این بحران‌ها هم برعهده مسئولین نیست اما باید درست مدیریت شود و توزیع عادلانه و دقیق داشته باشد؛ مدیریت مصرف باید در همه مناطق یکسان باشد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه