اخبار داغ

مدیر امور برق الیگودرز خبر داد:

کشف ۲۴۷ دستگاه ماینر در الیگودرز/راهکار عبور از بحران خاموشی‌ها مدیریت مصرف است

کشف ۲۴۷ دستگاه ماینر در الیگودرز/راهکار عبور از بحران خاموشی‌ها مدیریت مصرف است
سرلک با اشاره به کشف و ضبط ۲۴۷ دستگاه ماینر در الیگودرز، گفت: راهکار عبور از بحران خاموشی‌ها مدیریت مصرف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نفل از سفیرافلاک، اصغر سرلک عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات قطعی‌های مکرر برق و مطالبات به‌حق مردم، اظهار داشت: علت خاموشی‌ها کاهش بارندگی، استفاده بیش‌ازاندازه از ذخیره سدها و تعمیرات دوره‌ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: متأسفانه استفاده مجاز و غیرمجاز از ماینرها نیز ازجمله دلایل کمبود برق می‌باشد که در این راستا دولت بر تعطیلی ماینرهای مجاز تا پایان شهریور اقدام‌ کرد و بر شناسایی ماینرهای غیرمجاز نیز تأکید  نموده، به‌طوری‌که اخیراً در شهرستان الیگودرز تعداد ۲۴۷ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف‌شده است.

,

مدیر امور برق الیگودرز با اشاره به دلیل مغایرت زمان قطعی برق با جدول‌های اعلام‌شده، عنوان کرد: تمامی کنترل‌های برق در مراکز استان‌ها صورت می‌گیرد و قطعی‌های اضافه بر ساعات اعلام‌شده نیز در پی افزایش مصرف می‌باشد.

,

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۲ هزار مشترک در الیگودرز از برق بهره‌مند هستند، تصریح کرد: بیشترین مصرف در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی می‌باشد که بر همین اساس مقررشده تعمیرات سالیانه واحدهای صنعتی در این ایام صورت پذیرد، از تعداد ۴۵۰ روستا تعداد ۳۳۰ روستا برق‌دار شده‌اند.

,

سرلک به احداث پست ۴۰۰ کیلوولت الیگودرز هم اشاره نمود و‌ گفت: این طرح که با پیگیری‌های نماینده الیگودرز به ثمر نشست در حال انجام می‌باشد و با بهره‌برداری از آن هیچ مشکلی در تأمین برق حوزه صنعت نخواهیم داشت.

,

مدیر امور برق الیگودرز بیان کرد: یکی از راهکارهای عبور از بحران خاموشی‌ها مدیریت مصرف است، از مردم‌ خواهشمندیم در این شرایط به این موضوع بیشتر توجه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه