اخبار داغ

فرماندار فردیس:

هیچ شکایت و تخلفی از شعب اخذ رای فردیس و مشکین‌دشت نداشتیم/ گزارش مردم درباره خرید و فروش رای موجب بازشماری ۱۰ درصد شعب شد

هیچ شکایت و تخلفی از شعب اخذ رای فردیس و مشکین‌دشت نداشتیم/ گزارش مردم درباره خرید و فروش رای موجب بازشماری ۱۰ درصد شعب شد
ابوالفضل اینانلو گفت: شکایت از تخلف در انتخابات فردیس و مشکین دشت مرتبط با بیرون از شعب بوده و امیدواریم در فرصت قانونی، هیات نظارت نتیجه را اعلام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار فردیس درباره آخرین وضعیت انتخابات شورای شهر این شهرستان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: با توجه به درخواست تعدای از کاندیداها و تصمیم هیات نظارت استان، ۱۰ درصد از صندوق های آرا فردیس و مشکین دشت بازشماری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
ابوالفضل اینانلو با اشاره به اینکه تا کنون نتیجه بازشماری آرا اعلام نشده و منتظر تصمیم هیات نظارت هستیم، افزود: قطعا تخلفات بررسی می شود و بعد از اعلام نظر هیات نظارت، نتیجه را که فصل الخطاب است به مردم فردیس اعلام خواهیم کرد.
,
 
,
وی اظهار داشت: خوشبختانه در مجموعه داخل شعب اخذ رای هیچ شکایت و تخلفی نداشتیم و پس از شمارش آرا، صندوق ها تحویل فرمانداری شد و در نهایت شاهد اعلام نتایج به مردم در ساعت ۱۲ روز شنبه بودیم. 
,
 
,
اینانلو با اشاره به اینکه اعتراضات مردم مبنی بر خرید و فروش رای در بیرون شعب اخذ رای به فرمانداری فردیس و هیات نظارت گزارش شد، تصریح کرد: در جمع بندی رصد دستگاه های ناظر بر اجرای انتخابات هم به این نتیجه رسیدیم که شکایتی درباره شعب اخذ رای نداشتیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: حاشیه های بیرونی شعب اخذ رای در حال بررسی است و بازشماری آرا هم بر اساس این موضوع انجام شد، امیدواریم مردم اطمینان کامل داشته باشند و البته لازم است بدانند که در اجرا و برگزاری انتخابات هیچگونه خلل و تخلفی در داخل شعب انجام نشده است.
,
 
,
اینانلو با اشاره به اینکه شکایت از تخلف در انتخابات فردیس و مشکین دشت مرتبط با بیرون از شعب بوده و امیدواریم در فرصت قانونی، هیات نظارت نتیجه را اعلام کند تا شیرینی انتخابات و حضور پر شور، به کام مردم تلخ نشود.
,
 
,
فرماندار فردیس در خاتمه با اشاره به اینکه انتظار داریم مردم از یک شورای فعال برخوردار شوند، خاطر نشان داشت: ۴ نفر از ۵ نفری که برای نظارت بر انتخابات فردیس معرفی شدند استعفا دادند، البته این اتفاق خللی در روند کار ایجاد نکرد و افراد جایگزین اقدامات را پیش بردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه