اخبار داغ

نائب رئیس مجلس:

وجود ۲.۵ میلیون فارغ التحصیل بیکار در کشور/ سالانه یک میلیون تن آهن اسفنجی در اردبیل تولید می شود

وجود ۲.۵ میلیون فارغ التحصیل بیکار در کشور/ سالانه یک میلیون تن  آهن اسفنجی در اردبیل تولید می شود
علی نیکزاد گفت: مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل، واحد تولید آهن اسفنجی به ظرفیت یک میلیون در سال با ۱۳۰ میلیون یورویی وارد چرخه تولید فولاد کشور خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، علی نیکزاد صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع آرتا فولاد مبین با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ هزار نفر در استان اردبیل بیکار داریم اظهار داشت: برای حل مشکلات بیکاری، اشتغال جوانان، ارزش پول ملی، چرخه تولید و اقتصاد کشور نیازمند راه اندازی کارخانجات و کارگاه تولیدی این چنینی در کشور و استان اردبیل هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی آمار کلی جوانان بیکار و تحصیل کرده دانشگاهی را در سطح کشور بیش از ۲ و نیم میلیون نفر عنوان کرد و گفت: بخش خصوصی ها را به معنای واقعی برای سرمایه گذاری ریشه دار و دغدغه مند باید در سطح کشور راه اندازی کنیم و اگر بتوانیم تعهد اخلاقی، عدالت اجتماعی می توانیم مدیریت بحران حل مشکلات بیش از ۲ و نیم میلیون جوان تحصیل کرده بیکار در کشور باشیم.

,

نائب رئیس مجلس گفت:   مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل، واحد تولید آهن اسفنجی به ظرفیت یک میلیون ۱ در سال با ۱۳۰ میلیون یورویی وارد چرخه تولید فولاد کشور خواهد شد.

,

وی تصریح کرد:  اینکه شاهد توسعه‌ی عدالت‌محور در کشور نبوده‌ایم، واقعیت غیرقابل انکاری است سرمایه‌گذاری این چنینی در شرایط فعلی نزدیک به معجزه بود.

,

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از ۳ شرکت سرمایه‌گذار در این پروژه(شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه معاون و فلزات، شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو، شرکت بین‌المللی مهندسی ایران) نهایت تقدیر را بعمل آوریم، چرا که برای حضور در اردبیل غیرت کرده‌اند و از سرعت کاری خوبی برخوردار هستند.

,

 پروژه آرتا فولاد مبین با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورویی با عملیات اجرایی به مدت ۳۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه