اخبار داغ

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان:

محموله جدید واکسن ایرانی وارد لرستان می‌شود/ ۲ هزار دوز تزریق شد

محموله جدید واکسن ایرانی وارد لرستان می‌شود/ ۲ هزار دوز تزریق شد
کوشکی گفت: محموله جدید واکسن ایرانی کرونا طی روزهای آینده وارد لرستان می‌شود و گروه‌های جدیدی که در نوبت واکسیناسیون قرار دارند، با واکسن ایرانی واکسینه می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با بیان اینکه تاکنون در استان دو هزار دوز واکسن ایرانی برکت وارد شده است، اظهار داشت: این میزان واکسن برای داوطلبین و اعضای هیات علمی تزریق شده و محموله جدید واکسن ایرانی طی روزهای آینده وارد استان می شود و گروه های جدیدی که در نوبت واکسیناسیون قرار دارند، با واکسن ایرانی واکسینه می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با بیان اینکه در گروه سنی جدید افراد ۶۵ سال به بالا واکسینه خواهند شد و افرادی که در سنین بالاتر از نوبت های قبلی جامانده اند نیز در این دوره واکسن کرونا را دریافت می کنند، افزود: تاکنون ۱۰۹ هزار و ۴۰۰ دوز واکسن کرونا وارد لرستان شده و ۱۰۱ هزار و ۴۷۸ دوز برای افراد تزریق شده است.

,

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان تصریح کرد: در نوبت اول واکسیناسیون تعداد ۸۵ هزار و ۴۱۰ دوز و در نوبت دوم ۱۶ هزار و ۶۸ دوز تزریق شده که در مجموع ۸۹ درصد از جمعیت بالای ۸۰ سال، ۶۷ درصد جمعیت ۷۵ تا ۷۹ سال و ۵۶ درصد جمعیت ۷۰ تا ۷۴ در استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

,

وی عنوان کرد: روند واکسیناسیون سبب می شود تا زنجیره انتقال بیماری کند شده و میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری کاهش یابد.

,

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان خاطرنشان کرد: تاکنون در استان ۱۲۳ هزار و ۷۵۶ نفر به کرونا مبتلا شده و هزار و ۹۳۷ نفر بر اثر این بیماری فوت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه