اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان:

اصفهان رتبه اول تولید شیر ایران زیر فشار نبود علوفه/ جهاد کشاورزی استان: وزارتخانه ها قیمت گذاری کردند، دولت باید اعلام کند!

اصفهان رتبه اول تولید شیر ایران زیر فشار نبود علوفه/ جهاد کشاورزی استان: وزارتخانه ها قیمت گذاری کردند، دولت باید اعلام کند!
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: اگر اعتراضات دامداران در اصفهان بیشتر باشد طبیعی است، اصفهان رتبه اول شیر را در کشور دارد و علوفه را از استان‌های دیگر وارد می کند، طبیعتاً هر افزایش قیمت علوفه فشار بیشتری بر دامدار اصفهان ایجاد می کند، انتظار داریم هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ایراندوست معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان، در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به دامداران معترض و کلیپ های منتشر شده در چند هفته اخیر در فضاهای مجازی  از اعتراضات دامداران در خیابان ها اظهار کرد: در کلیپ های اخیر که مشاهده کردیم، ماشین‌هایی که شیر را در خیابان می ریزند می‌گویند دیگر شیری ارائه نمی دهیم، مسلما  قیمت تمام شده شیر  بسیار بالاتر از مصوبه سال قبل است  کارخانجاتی که شیر ها را خریداری می کنند هزینه های دامداران را به موقع پرداخت نمی‌کنند، در نتیجه درآمد و هزینه های دامداران با هم همخوانی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

ایراندوست افزود: در پی این اعتراضات این چند هفته، ما مرتباً اطلاعات را به وزارتخانه های مربوطه انتقال دادیم و انتظار داریم هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و چند روزی است که در جهاد کشاورزی و وزارت صمت این موضوع در حال بررسی است و تقریباً به جمع بندی رسیدند که قیمت شیر به‌چه میزان اعلام شود، طبق آخرین خبرها می‌گویند اعلام مصوبه قیمت جدید شیر به دولت واگذار شده است.

,

وی ابراز داشت: دامداران صدای اعتراض‌شان را به این شکل به گوش مسئولین می‌رسانند، اما اینکه این اعتراضات در اصفهان بیشتر باشد طبیعی است، اصفهان رتبه اول شیر را در کشور دارد و علوفه را از استان‌های دیگر وارد می کند، طبیعتاً هر افزایش قیمت علوفه فشار بیشتری بر دامدار اصفهان ایجاد می کند.

,

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان، بیان کرد: ما منتظر هستیم که در همین روز ها تعیین تکلیف شود و نتیجه را به ما اعلام کنند، در جلسات تهران چند مسئله به طور همزمان در حال انجام است قیمت شیر، عوارض صادرات شیر خشک، صادرات کره و لبنیات حاصل از شیر  که  این‌ها به صورت یک پکیج در دست بررسی هستند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه