اخبار داغ

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس :

رویکرد بسیج سازندگی کاملا حرفه ای و مبتنی بر تخصص است

رویکرد بسیج سازندگی کاملا حرفه ای و مبتنی بر تخصص است
کریمی گفت: خوشبختانه عملکرد بسیج سازندگی در طی این سال ها بسیار درخشان است که در کنار تنوع ماموریت ها اقدامات این سازمان کاملا حرفه ای و مبتنی بر تخصص است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی گفت:بسیج سازندگی یک ظرفیت بسیار خوبی در استان به واسطه گروه های جهادی فراهم کرده که در کنار آن در طی این سال ها تجربیات خوبی نیز به دست آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: خوشبختانه عملکرد بسیج سازندگی در طی این سال ها بسیار درخشان است که در کنار تنوع ماموریت ها اقدامات این سازمان کاملا حرفه ای و مبتنی بر تخصص است.

,

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی علاوه بر اینکه موجب تسهیل اجرای پروژه ها در دستگاه های اجرایی می شود به شرایط ویژهر کشور کمک زیادی خواهد کرد.

,

وی بیان کرد: در شرایطی که برخی پیمانکاران به واسطه نوسانات قیمت ها حاضر به اجرای پروژه ها نیستند منفعت دستگاه های اجرایی حکم می کند که از ظرفیت بسیج سازندگی بهتر استفاده کنند.

,

کریمی تأکید کرد: رویکرد بسیج سازندگی بدون هیچ گونه منفعت طلبی است و این رویکرد موجب شده بسیج سازندگی عملکرد درخشانی از خود برجای بگذارد.

,

وی با اشاره به اینکه هم افزایی و هدایت سپاه با مجموعه بسیج سازندگی موجب شده این مجموعه بتواند ظرفیت عظیمی برای سازندگی و پیشرفت فراهم کند،گفت:  لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

,

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس افزود: مدیران استانی و فرمانداران نباید فرصت استفاده از ظرفیت عظیم بسیج سازندگی و جهادگران را از دست بدهند چراکه حجم عظیمی از جوانلن و بسیجیان متعهدانه در این مجموعه خدمت ارائه میکنند.

,

وی خاطر نشان کرد: نیاز است کمیته های برنامه ریزی شهرستانی استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی را در دستور کار خود قرار دهند و طرح ها و پروژه های خوبی به این مجموعه ارائه دهند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه