اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

کلنگ زنی های غیرکارشناسانه و عجیب در یک ماه پایانی دولت!

کلنگ زنی های غیرکارشناسانه و عجیب در یک ماه پایانی دولت!
احمد حسین فلاحی گفت: از بسیاری کلنگ زنی ها برای پروژه های نیمه کاره که برای دولت جدید هزینه ایجاد می کند، باید پرهیز شود؛ از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات درخواست داریم که به این موضوع ورود پیدا کنند و مسایل غیرکارشناسانه را بررسی کنند، چرا که مطالبات و اعتراضات مردم را به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در برخی استان ها اعم از همدان برخی اقدامات توسط مسئولین اجرایی صورت می گیرد که اینها به هیچ وجه به صلاح دولت آینده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: با توجه به اینکه یک ماه کمتر از دولت قبلی باقی نمانده است برخی طرح هایی که مطرح می شود و صد طرح در طول یک ماه آماده بهره برداری می شود اقدام عجیبی است.

,

فلاحی عنوان کرد : خیلی از کلنگ زنی ها برای پروژه های نیمه کاره که برای دولت جدید هزینه ایجاد می کند باید پرهیز شود و از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات درخواست داریم که ورود پیدا کنند و مسایل غیرکارشناسانه را بررسی کنند چرا که مطالبات و اعتراضات مردم را به دنبال خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: مثل برخی استخرها که هنوز کسی تا به امروز از آن استفاده نکرده که در حقیقت خیانت به مردم است چرا که آنها را مقابل نظام قرار می دهد.

,

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت 200 هزار میلیارد اوراق بدهی برای دولت بعد به جا گذاشته است، گفت: باید رسانه ها روزهای پایانی دولت را رصد کنند تا بیش از این شاهد اوراق بدهی برای دولت بعد نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه