اخبار داغ

امام جمعه فریدونکنار اعلام کرد؛

آمادگی اجرای طرح جدید برای مقبره شهدای گمنام در فریدونکنار

آمادگی اجرای طرح جدید برای مقبره شهدای گمنام در فریدونکنار
حسین تقی‌پور خواستار طرح‌های مناسب برای فضاسازی مقبره شهدای گمنام در مصلی فریدونکنار شد و گفت: آمادگی پذیرش طرح‌های مناسب برای مقبره شهدای گمنام وجود دارد و ما از جوانان و نخبگان شهرستان می‌خواهیم طرح‌های خود را ارائه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور شنبه شب در دیدار با جمعی از فعالان هیات‌های مذهبی فریدونکنار اظهارکرد: ظرفیت‌های مناسبی مانند مصلی نمازجمعه در فریدونکنار وجود دارد اما متاسفانه از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و مغفول می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه به‌عنوان فرزند خطه مبارک از ظرفیت‌های این شهرستان آگاه هستم، خاطرنشان کرد: فریدونکنار شهر شجاعان، رزمندگان، دلیران، انقلابیون و مذهبیون است که از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود.

امام جمعه فریدونکنار با ابراز امیدواری که این شهرستان باید در امر قرارگاهی نمونه شود تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر امر قرارگاه بصیرت، اخلاق و تقوا تاکید دارند که با ظرفیت‌های موجود، فریدونکنار می‌تواند یک شهرستان قرارگاهی نمونه باشد.

تقی‌پور با بیان اینکه برای خدمت‌گذاری به جوانان، فعلان هیاتی و مذهبی آمادگی کامل دارم گفت: با مشورت، پیشنهادها و برنامه‌های فعالان مذهبی می‌توانیم قرارگاه‌های مدنظر مقام معظم رهبری را در فریدونکنار ایجاد کنیم.

وی خواستار طرح‌های مناسب برای فضاسازی مقبره شهدای گمنام در مصلی فریدونکنار شد و اذعان کرد: آمادگی پذیرش طرح‌های مناسب برای مقبره شهدای گمنام وجود دارد و ما از جوانان و نخبگان شهرستان می‌خواهیم طرح‌های خود را ارائه کنند.

امام جمعه فریدونکنار بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن‌های عید غدیر تا قربان تاکید و خاطرنشان کرد: از فعالان مذهبی میخواهم از هم‌اکنون برای برپایی باشکوه دعای عرفه در مصلی نمازجمعه و همچنین آذین‌بندی آسمان سطح شهر برای دهه ولایت اقدامات اساسی انجام دهند.

تقی‌پور اظهارکرد: باید نقاط ضعف و قوت‌های مسائل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی فریدونکنار مورد بررسی قرار گیرد و اگر بنده هرجایی احساس ضعف کنم خودم به میدان خواهم آمد.

وی خاطرنشان کرد: از جوانان مذهبی و هیاتی میخواهیم که جایگاه نمازجمعه را تقویت کنند تا بتوانیم حرف و مشکل مردم و شهر را به خوبی مطالبه کنیم.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه خطه مبارک متعلق به سردار شهید حاج حسین بصیر است تاکید کرد: بی‌بصیرت‌ها در این شهر جایی ندارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه