اخبار داغ

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد؛

ضرورت مطالبه‌گری از سایر دستگاه‌ها در کاهش تخلفات و جرائم/ با سرقت و زورگیری به شدت و با اقتدار برخورد شود

ضرورت مطالبه‌گری از سایر دستگاه‌ها در کاهش تخلفات و جرائم/ با سرقت و زورگیری به شدت و با اقتدار برخورد شود
رئیس پلیس پایتخت بر ضرورت احصا سهم سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در کاهش تخلفات و جرائم و مطالبه‌گری از آنها تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی در جلسه فرماندهان، روسا و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تسلیت ایام شهادت امام محمد تقی (ع) گفت: نیروی انتظامی امروز یک نیروی برآمده از مردم و مردمی است که تامین امنیت و آرامش مردم دغدغه اصلی آن است. همه دستگاه ها و پلیس باید در کنار یکدیگر به مساله تامین و ارتقاء امنیت توجه ویژه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه در همین راستا نیز لازم است که با جرائم مختلف از جمله سرقت با شدت و اقتدار برخورد شود، گفت: سرقت از جمله جرائمی است که هم بر امنیت و هم بر احساس امنیت در جامعه تاثیر گذار است. در واقع وقوع یک سرقت علاوه بر اینکه مالباخته را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افرادی را که از آن با خبر شده‌اند را نیز تحت تاثیر قرار داده و بر احساس امنیت در جامعه تاثیر مستقیم دارد. از این رو لازم است که اقدامات برای برخورد با سرقت با قوت و شدت انجام شود.  
,
 
,
رحیمی پلیس را مسئول برقراری امنیت و آرامش در جامعه توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه سرقت اثر سوء مستقیم بر امنیت جامعه دارد، باید رسیدگی به آن با دقت و سرعت در دستور کار کلانتری‌ها و پایگاه های پلیس آگاهی قرار بگیرد.
,
 
,
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از فرماندهان خواست تا بهترین و کارکشته ترین ماموران و کارآگاهان خود را در حوزه مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان بسیج کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت پلیس هستند، گفت: پلیس به عنوان خدمتگزار مردم باید حضوری فعال در عرصه تامین امنیت و آرامش داشته باشد که به حمدالله تاکنون نیز همینطور بود و این روند باید تقویت شود.  با حضور فعال در جامعه و در کنار مردم، مجرمان نباید احساس امنیت و آرامش داشته باشند. هر مامور پلیس نباید اجازه دهد که مجرمی در حوزه استحفاظی‌اش حاشیه امن داشته باشد.
,
 
,
رحیمی با بیان اینکه پلیس در برابر تمام ناهنجاریهای جامعه خود را مسئول می‌داند، تصریح کرد: نباید با بی‌تفاوتی از کنار این ناهنجاری‌ها عبور کنیم. البته امنیت مقوله ای فرابخشی است و دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیز در تامین آن نقش دارند. به همین دلیل نیز تاکید می‌کنم که باید سهم سایر دستگاه ها و سازمان ها در کاهش تخلفات هم احصا شده و شما نیز به عنوان پلیس از آن ها مطالبه گری کنید.
,
 
,
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مبارزه جدی و بی امان با سرقت و زورگیری باید در دستور کار همه کلانتری ها و پلیس آگاهی قرار بگیرد، گفت: نباید به هیچ وجه به سارقان و مالخران فرصت جولان بدهیم و لازم است آموزش های لازم در راستای مقابله با سرقت نیز به اقشار مختلف جامعه داده شود.
,
 
,
بنابراین گزارش، دراین جلسه شماری از فرماندهان گزارشی از اقدامات انجام شده را نیز تشریح کردند.  
,
 
,
انتهای پیام /
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه