اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد

انتقاد شدید از عدم مدیریت بهینه مصرف انرژی در کشور

انتقاد شدید از عدم مدیریت بهینه مصرف انرژی در کشور
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از خاموشی‌های برق خطاب به مسئولان امر گفت: حداقل کاری که می‌توانستید انجام دهید این بود که در رسانه ملی در مقابل ملت قامت خم کرده و از سمت خود استعفا دهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با انتقاد شدید از عدم مدیریت بهینه مصرف انرژی در کشور و خاموشی‌های مکرر، اظهار کرد: در شرایطی که میزان تولید و نیاز کشور در فصول مختلف قابل پیش‌بینی است، دیگر دلیلی برای قطعی‌ها وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: در حالی میزان تولید، تکلیف دولت، قیمت برق و درآمد وزارت نیرو از محل هدفمندی یارانه‌ها همگی مشخص بوده دیگر هیچ توجیهی برای خاموشی‌های مکرر پذیرفتنی نیست، یک بار برای همیشه باید رویه‌ای ایجاد شود که افراد بدون مطالعه مسئولیتی را نپذیرفته و در مقابل اختیارات و امکانات پاسخگو نیز باشند.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: نمی‌توان بدون مطالعه مسئولیت پذیرفته و از مواهب آن استفاده کرد، پُز مسئولیت را داد و خود، خانواده‌ و اطرافیان از مواهب آن به نوایی رسیده و دست آخر بگویید "نشد".
,
 
,
عباس‌زاده مشکینی بیان کرد: سال‌ها پیش کارشناسان و دلسوزان در رسانه ملی درباره بسیاری از مشکلات امروز مانند تامین منابع آب و برق هشدار و اخطار داده و فریادها کشیدند، اما به آن‌ها توجهی نشد.
,
 
,
وی ادامه داد: مگر نه این‌که سازمان عریض و طویل هواشناسی که سالانه میلیاردها تومان از بودجه بیت‌المال ارتزاق می‌کند، باید با رصد شرایط هوایی و افزایش احتمالی دما و به تبع آن بالا رفتن میزان مصرف مشترکان در این باره هشدار دهد، پس چرا این کار را نمی‌کند.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: آقایان می‌گویند خاموشی‌ها به‌دلیل گرمای بی‌سابقه طی ۷۰ سال پیش تاکنون است، در حالی که این موضوع صحت نداشته و در تابستان امسال گرمای بی‌سابقه‌ای را تجربه‌ نکرده‌ایم.
,
 
,
عباس‌زاده مشکینی با رد برخی ادعاهای مسوولان مبنی بر احداث نیروگاه‌های برق در عمر کاری دولت تدبیر و امید، گفت: دولت در ابتدای کارش ۲۵ هزار مگاوات نیروگاه برق در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و پایین‌تر را تحوبل گرفت که اگر همان‌ها را به بهره‌برداری می‌رساند اکنون شرایط به گونه دیگری بود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در مشکین‌شهر به عنوان حوزه انتخابیه بنده ۱۸ سال است که می‌خواهند یک نیروگاه ۵ مگاواتی را با استفاده از گرمایش زمین و بخارهای ۲۵۰ درجه سانتیگراد احداث کنند، اما تا به حال نتوانسته‌اند.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: قطعی برق صنایع با هدف تامین شبکه مصرف خانگی به معنای تعطیلی تولید، اشتغال، ورشکستگی بیمه‌ها و ایجاد زنجیره‌ای از هزار و یک مشکل و آسیب است.
,
 
,
عباس‌زاده مشکینی خطاب به مسوولان و دولتمردان، بیان کرد: حداقل کاری که می‌توانستید انجام دهید این بود که با حضور در رسانه ملی آبرومندانه در مقابل ملت قامت خود را خم کرده و با عذرخواهی از آنان، در روزهای پایانی عمر کاری‌تان استعفا می‌دادید.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه