اخبار داغ

ر خلاف دیروز و با رشد 14 هزار واحدی شاخص؛

بورس سبز پوش شد/ تغییر مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهم در بازار سهام

بورس سبز پوش شد/ تغییر مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهم در بازار سهام
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ۱۴ هزار و ۵۳۸ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار قرار گرفت و سهامداران مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد سهم را دست به دست کردند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز برخلاف روز گذشته با افزایش تقاضا و کاهش عرضه، مثبت و سبز پوش شد. معاملات دومین روز هفته متعادل و با گرایشی مثبت آغاز بکار کرد و تعداد نمادهای سبز در تابلوی تالار شیشه‌ای بیشتر شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار سرمایه در پایان معاملات روز جاری رشد ۱.۱۴ درصدی (بیش از ۱۴ هزار واحد) را ثبت کرد؛ امروز از ۳۳۰ نماد معامله شده، قیمت پایانی ۲۴۰ سهم (۷۳ درصد) مثبت بود و در مقابل ۸۴ سهم (۲۵ درصد) در منطقه منفی دادوستد شدند. در فرابورس هم  ۱۳۱ نماد معامله شدند که قیمت پایانی ۸۵ سهم مثبت و ۴۵ سهم منفی بود.
,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۴۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۸۱ میلیون سهم و اورق مالی بود.
, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۴۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۸۱ میلیون سهم و اورق مالی بود.,
 
,
ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۲۹ هزار و ۹۱ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۶۲۹۷ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۴ هزار و ۵۳۸ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۲ واحد ایستاد. شاخص هم وزن نیز با ۵۱۱۹ واحد مثبت عدد ۳۹۷ هزار و ۶۰۶ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۴ هزار و ۵۳۸ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۲ واحد ایستاد. شاخص هم وزن نیز با ۵۱۱۹ واحد مثبت عدد ۳۹۷ هزار و ۶۰۶ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۷ میلیارد و ۴۲۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۸۶۷ هزار معامله و به ارزش ۵۳۹۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، پتروشیمی پردیس، پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی جم با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نماد سرمایه گذاری تامین اجتماعی با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شد.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران با ۱۹۱ واحد افزایش به ۱۸ هزار و ۶۱۸ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران با ۱۹۱ واحد افزایش به ۱۸ هزار و ۶۱۸ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۸۵۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۴۷۵ هزار نوبت و به ارزش ۲۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان معامله کردند.
,
 
,
نمادهای پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهرزمین، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر مثبت و در مقابل نمادهای پتروشیمی زاگرس و صنعتی مینو بیشترین اثر منفی را روی شاخص فرابورس داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه