اخبار داغ

فرصت یک ماهه کمیسیون اصل ۹۰ به دستگاه‌ها برای وصل شدن به سامانه املاک و اسکان

فرصت یک ماهه کمیسیون اصل ۹۰ به دستگاه‌ها برای وصل شدن به سامانه املاک و اسکان
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از فرصت یک ماهه این کمیسیون به دستگاه‌های مربوطه برای وصل شدن به سامانه املاک و اسکان و ارائه اطلاعات خود به این سامانه به صورت آنلاین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: جلسه امروز با دستور کار سامانه املاک و اسکان و تکمیل این سامانه از نظر اطلاعات توسط دستگاه‌های مختلف و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا به دستگاه‌هایی که تاکنون اطلاعات خود را به صورت آنلاین در اختیار سامانه املاک و اسکان قرار نداده‌اند فرصت آخر داده شود تا آنها نیز اطلاعات خود را در مورد افراد در اختیار این سامانه قرار دهند.
,
 
,
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: در این جلسه بنا شد تا به دستگاه‌های مربوطه نهایتاً تا سقف یک ماه فرصت داده شود تا اطلاعات خود در مورد افراد را در به صورت آنلاین در اختیار سامانه املاک و اسکان قرار دهند.
,
 
,
پژمانفر خاطرنشان کرد: سازمان ثبت احوال، سازمان ثبت اسناد و اداره اتباع خارجی از جمله سازمان‌ها و دستگاه‌هایی هستند که تاکنون اطلاعات خود در مورد افراد را در اختیار سامانه املاک و اسکان به صورت آنلاین قرار نداده‌اند.
,
 
,
وی افزود: همچنین در بحث اطلاع‌رسانی به مردم بنا شد تا اقدامات جدی از جمله از طریق رسانه ملی صورت گیرد و همچنین شهرداری‌های سراسر کشور نیز مکلف شدند تا بیلبوردهای خود را برای اطلاع رسانی در این زمینه در اختیار قرار دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه