اخبار داغ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه:

بیش از یک هزار میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان استان کرمانشاه پرداخت شده است

بیش از یک هزار میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان  استان کرمانشاه پرداخت شده است
ماشاالله ارویسی با بیان اینکه وعده پرداخت هفتگی به کشاورزان محقق شده، گفت: یک هزار و ۶۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان از طریق بانک کشاورزی پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاالله ارویسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تضمینی تاکنون ۳۵۴ هزار تن گندم خریداری شده که از این میزان ۳۰۳ هزار تن به صورت خرید تضمینی و با قیمت پنج هزار تومان به ازای هر کیلوگرم و ۵۰ هزار و ۸۰۴ تن در قالب خرید توافقی توسط کارخانه های تولید ماکارونی در سراسر کشور با مبلغی بالاتر از قیمت تضمینی بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه وعده پرداخت هفتگی به کشاورزان محقق شده، افزود: یک هزار و ۶۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان از طریق بانک کشاورزی پرداخت شده است.

ارویسی تصریح کرد: ۶۱ مرکز خرید تضمینی گندم در سطح استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد هفت مرکز سیلوی بخش دولتی، ۴۱ مرکز مربوط به سیلوهای بخش خصوصی و مابقی مشاورین تعاون روستایی است.

وی عنوان کرد: نسبت به سال گذشته به دلیل مشکلات بارش و خشکسالی در استان کرمانشاه ۲۶ هزار تن کمتر گندم خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: کشاورزانی که به صورت توافقی گندم را تحویل مراکز خرید داده اند همچنین کشاورزانی که تا سیزدهم تیرماه محموله گندم خود را تحویل داده مطالباتشان را کامل دریافت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه