اخبار داغ

فرماندار آمل اعلام کرد؛

سقوط پروتکل‌های کرونایی در آمل به ۶۰ درصد/ حال آمل خوب نیست

سقوط پروتکل‌های کرونایی در آمل به ۶۰ درصد/ حال آمل خوب نیست
علیرضا شریعت گفت: در حال عبور از مرز ۳۰۰ بستری بیماران کرونایی آمل هستیم و مانند روال گذشته موج های قبلی تعداد بستری ها و سرپایی افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا شریعت یکشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۶۰ درصد شهروندان آملی از ماسک استفاده می کنند، اظهار کرد: در طی یک ماه گذشته شاهد افزایش 10 برابری تعداد بیماران کرونا بودیم که نسبت به قبل وخامت بیشتری داشته است.

وی با بیان اینکه در موج پنجم شیوع کرونا هستیم، عنوان کرد: در حال عبور از مرز 300 بستری بیماران کرونایی هستیم و متاسفانه مانند روال گذشته موج های قبلی تعداد بستری ها و سرپایی افزایش یافته است.

شریعت تصریح کرد: اولین شهر مازندران بودیم که شرایط قرمز درآمد، هر چند مازندران در وضعیت قرمز است، اما بیش از یک سوم بیماران بستری در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران متعلق به آمل هستند.

وی با تاکید اینکه بیماران کرونایی در هر پنج بیمارستان آمل بستری هستند، اظهار کرد:  متاسفانه در شبانه روز گذشته دو بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند که یکی 32 و دیگری 56 سال بودند.

فرماندار آمل  از کاهش سن مرگ و میر در موج پنجم کرونا اشاره کرد و گفت: زدن ماسک در این شهرستان به 60 درصد رسیده است، شهروندان باید به زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توجه بیشتری کنند، تا با رعایت پروتکل های اجتماعی شاهد کم شدن این ویروس در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه