اخبار داغ

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس:

متقاضیان واحدهای صنعتی جدید، زمین تحویل خواهند گرفت

متقاضیان واحدهای صنعتی جدید، زمین تحویل خواهند گرفت
محمد وحیدی گفت: کسانی که برای راه اندازی واحدهای صنعتی جدید متقاضی هستند، زمین در اختیارشان قرار داده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از مانه و سملقان، مراسم افتتاح شرکت تولیدی بستنی مادیا در شهرک صنعتی آشخانه صبح امروز با حضور امام جمعه شهر آشخانه حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد، خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و محمد وحیدی نماینده مجلس شورای اسلامی  برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

 

,

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در این افتتاحیه گفت: کسانی که برای واحدهای صنعتی جدید متقاضی هستند، زمین در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

,

 

,

وی با تذکر به کسانی که قبلا زمین گرفته اند، افزود؛ این افراد باید جهت راه اندازی واحدهای صنعتی اقدام کنند، در غیر این صورت نسبت به واگذاری واحدهای صنعتی جدید اقدام خواهد شد.

,


وحیدی با اشاره به اینکه نسبت به حمایت سیستم بانکی از واحدهای صنعتی پیگیری ها انجام می شود، گفت: واحدهای صنعتی جدید نیاز به  حمایت بخش بانکی و  بخش سرمایه گذاری در  کارگروه اشتغال  استان مورد حمایت قرار بگیرند.

,
,



وی خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که شهرک صنعتی ویژه برای صنعت و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی بماند و به واحدهایی که خودشان ماهیت مزرعه است یا فعالیتهای غیر کارگاهی و صنعتی قرار داده نشود تا بتوانیم افزایش ظرفیت و توان اشتغال را در سطح شهرستان مانه و سملقان که یکی از شهرهای با  استعداد است فراهم شود.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه