اخبار داغ

گمنامی که نامش برای بیماران نیازمند جاودانه ماند+عکس‌وفیلم

گمنامی که نامش برای بیماران نیازمند جاودانه ماند+عکس‌وفیلم
خیر جوان کهگیلویه و بویراحمدی در گمنامی بر اثر کرونا از دنیا رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در قرآن و احادیث مختلف آمده است که پرونده اعمال برخی افراد بعد از مرگ به صورت کامل بسته نمی شود؛ آن هایی که  کار خیری رابر روی زمین بنا نهاده اند تا زمانی که در جریان باشد ثواب آن برای این فرد نیز ثبت می شود، بنابراین خیرین در آن دنیا اجر و ثواب عظیمی خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در استان کهگیلویه و بویراحمد خیرین زیادی وجود دارد که در حوزه های مختلف  فعالیت می کنند.

,

برخی از این خیرین به قدری گمنام هستند که شاید بعد از مرگشان آن ها را بشناسیم، مثل خیر جوان کهگیلویه و بویراحمدی که در روزهای گذشته از دنیا رفت و برخی از ما حتی اسمش را نشنیده بودیم اما برای یک بیمارستان فرد خوشنامی بود و اکثر بیماران آن بیمارستان او را می شناختند.

,

احسان زمانی موردراز، جوان 32 ساله  کهگیلویه و بویراحمدی که به صورت گمنام در بخش های مختلف از جمله بخش سلامت به بیماران سرطانی و سایر بیماران کمک می کرد.

,

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان بود، که چند هفته قبل در اثر کرونا از دنیا رفت، بیمارستان نمازی شیراز این خیر جوان کهگیلویه و بویراحمدی را خیلی خوب و بهتر از مردم استان می شناسد.

,

پزشک مرحوم سیداحسان، اشک ریزان می‌گفت: احسان بزرگ، آغازگر راهی روشن بود، که نوای احسان و بخشش وی، جوشاننده هزاران چشمه امید در باغ نومیدی بیماران کلیوی خانواده های محروم بود.

,

مادری درگوشه ای از بیمارستان مادر و کودک شیراز، غرق در شیون و وادریغا سردادن، سوگوارانه می گفت: راست گفته اند که دست اجل، گلچین است. این جوان در آغاز شکفتن، پرپر شد.

,

خیر جوانی که خودش از دنیا رفت اما هم اکنون بیمارستان نمازی شیراز در حال عمل جراحی چند کودکی است که سید احسان زمانی برای درمانشان پزشک ایرانی مقیم آمریکا را برای چند روز به شیراز آورده است، احسان زمانی هزینه درمان چند کودک را  متقبل شده بود.

,

شایسته است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجمع خیرین سلامت استان برای تقدیر از خدمات گمنام این جوان خوش نام با خانواده اقای زمانی دلجویی و دیدار داشته باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه