اخبار داغ

فرماندار خواف:

خواف در وضعیت هشدار/ شروع پیک پنجم کرونا خواف را در وضعیت نارنجی قرار داد

خواف در وضعیت هشدار/ شروع پیک پنجم کرونا خواف را در وضعیت نارنجی قرار داد
سنجرانی گفت: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در خواف از زرد به نارنجی تغییر رنگ پیدا می کند، و اکنون این شهرستان در وضعیت آغاز پیک پنجم بیماری قرار دارد، مدیریت بیماری نیازمند همراهی شهروندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سنجرانی فرماندار خواف در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: متاسفانه هنوز موج چهارم کرونا به پایان نرسیده که وارد موج پنجم این بیماری در شهرستان خواف شدیم و این موضوع باعث نگرانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با هشدار به شهروندان در این شهرستان، بیان داشت: همه شهروندان دسترالعمل های بهداشتی درخصوص ویروس کرونا را جدی بگیرند و ضمن استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار خواف با تاکید بر جدی گرفتن بیماری اظهار داشت: آمار ابتلا به بیماری و فوتی های حاصل از بیماری کرونا  در سطح دنیا و کشور هم اکنون در حال افزایش است و این نشانگر این موضوع است، که همچنان کرونا در حال گسترش می‌باشد.

,
,
,

سنجرانی در ادامه افزود: کشور ما امروز در شرایط سخت و آزمون دشواری قرار دارد و رمز موفقیت و شکست بیماری کرونا در این شرایط اطلاع رسانی مناسب و علمی به مردم است.

,

فرماندار خواف با بیان اینکه متاسفانه وضعیت شهرستان از رنگ زرد به رنگ نارنجی تغییر رنگ پیدا می کند، تصریح کرد: شهرداران و دهیاران نظارت های خود در سطح بخش و روستا را افزایش دهند و نسبت به آموزش های لازم جهت برگزاری مراسمات شادی و عزا اقدام و تذکرات و آموزش های  لازم را به خانواده ها ارائه دهند.

,

سنجرانی تشکیل کمیته های فرعی جهت کنترل افزایش این بیماری را ضروری برشمرد و گفت: باید تیمی متشکل از اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نیروهای بسیجی و برخی دستگاه‌ها جهت رصد و پایش مستمر شهر و روستا تشکیل و اقدامات کنترلی خود را افزایش دهند.

,

فرماندار خواف در ادامه تاکید کرد: باید از ظرفیت صنایع معدنی شهرستان و خیرین نیز جهت خریداری ماسک استفاده کرده و ماسک ها را در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار دهند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه