اخبار داغ

با ادامه روند صعودی؛

شاخص بورس وارد کانال ۱.۳ میلیون واحد شد/ ۳۳.۵ هزار میلیار تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای

شاخص بورس وارد کانال ۱.۳ میلیون واحد شد/ ۳۳.۵ هزار میلیار تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۹ هزار واحدی به کانال ۱.۳ میلیون واحد صعودی کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد ایستاد؛ ارزش کل معاملات بازار سرمایه هم از ۳۳.۵ هزار میلیار تومان عبور کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام همچنان روند رشد خود را که از ابتدای تیرماه آغاز شده را ادامه می‌دهد به طوری که امروز شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار وارد کانال ۱.۳ میلیون واحد شد. شاخص هم وزن هم با رشد ۳ هزار واحدی از عدد ۴۰۰ هزر واحد عبور کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات امروز بازار سرمایه با با گرایشی مثبت و متعادل آغاز بکار کرد به طوری که شاخص حتی به  رشد بیش از ۲۱ هزار هم دست یافت اما با افزایش عرضه‌ها از رشد آن کمی کاسته شد.

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۹۰ هزار معامله انجام دادند و در روز میانی هفته مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۴ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد شد.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۹۰ هزار معامله انجام دادند و در روز میانی هفته مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۴ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد شد.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۳۳ هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۶۷۱۹ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها حدود ۵۰ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۹ هزار و ۷۷ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۳۲ واحد قرار گرفت. شاخص  هم وزن هم با ۳۰۴۹ واحد رشد به ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۹ هزار و ۷۷ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۳۲ واحد قرار گرفت. شاخص  هم وزن هم با ۳۰۴۹ واحد رشد به ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.,

معامله گران در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۹۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۹۱۷ هزار معامله و به ارزش ۵۸۷۹ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر، گسترش نفت و گاز پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر، پتروشیمی پردیس و پالایشگاه اصفهان با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بیشترین نقش را داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران در روز میانی هفته با ۲۶۲ واحد افزایش عدد ۱۸ هزار و ۸۸۱ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل فرابورس ایران در روز میانی هفته با ۲۶۲ واحد افزایش عدد ۱۸ هزار و ۸۸۱ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۴۸۱ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۴۷۳ هزار نوبت به ارزش ۲۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای پتروشیمی مارون، سنگ آهن گوهرزمین، پتروشیمی زاگرس، اعتباری ملل، پالایش نفت شیراز، پالایش نفت لاوان و سرمایه گذاری صبا تامین بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه