اخبار داغ

توسط وزیر راه و شهرسازی؛

انتصاب مدیرعامل اسبق هما به سرپرستی سازمان هواپیمایی تکذیب شد

انتصاب مدیرعامل اسبق هما به سرپرستی سازمان هواپیمایی تکذیب شد
وزیر راه و شهرسازی موضوع انتصاب مدیرعامل اسبق هما به سرپرستی سازمان هواپیمایی را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی در پاسخ به این سوال که «در برخی کانال‌ها و گروه‌های پیام رسان جمعی ادعا شده است، وزیر راه و شهرسازی برنامه دارد، فرزانه شرفبافی (مدیرعامل اسبق هما) را به واسطه سفارش برخی، به سرپرستی سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کند، آیا این موضوع صحت دارد؟» اظهار کرد: خیر، این انتصاب صحت ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: سرپرست جدید سازمان هواپیمایی کشوری با حفظ سمت، فعلا در همین پست ادامه فعالیت دارد.

,
 پیش از این و در برخی کانال ها و گروه های پیام رسان‌های جمعی، ادعا شده بود: با سفارش همسر آقای واعظی و پیگیری‌ها و توصیهٔ سیّدحسن خمینی، مقرر است فرزانه شرفبافی به عنوان سرپرست سازمان‌ هواپیمایی‌ کشوری معرفی‌ شود.
,
 
,
فرزانه شرفبافی منصوبِ عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود، وی روز ۱۲ مهر ۹۶ با تصویب هیئت دولت به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
,
 
,
شرفبافی در هما با مشکلات مالیِ این شرکت هواپیمایی دولتی مواجه بود و در برهه‌ای برای پرداخت حقوق پرسنل، از سازمان بنادر و دریانوردی استقراض کرد.
,
 
,
با رفتن آخوندی از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، تورج دهقانی زنگنه را به جای فرزانه شرفبافی به مدیرعاملی ایران ایر (هما) منصوب کرد و شرفبافی در همان اردیبهشت ۹۸ در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، به عنوان سرپرست شرکت هواپیمایی کیش‌ منصوب شد.
,
 
,
تورج دهقانی زنگنه هم در ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ با موافقت هیئت دولت، جایگزین علی عابدزاده و به ریاست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد و مدیرعامل ایران ایر هم از سوی وزیر راه و شهرسازی با علیرضا برخور واگذار شد.
,
 
,
دهقانی زنگنه ۱۱ ماه پس از فعالیت در سازمان هواپیمایی از سوی وزیر راه و شهرسازی برکنار شد و سیاوش امیرمکری، مدیرعامل فعلی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حفظ سمت، سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری شد.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: فارس
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه