اخبار داغ

جلیلی:

پیگیری نحوه هزینه کرد بودجه‌های استانی یکی از کارویژه‌های دولت در سایه است

پیگیری نحوه هزینه کرد بودجه‌های استانی یکی از کارویژه‌های دولت در سایه است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیگیری نحوه تخصیص و هزینه‌کرد بودجه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان‌ها می‌تواند به عنوان یکی از کارویژه‌های مهم دولت سایه قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مجازی با جمعی از جوانان و فعالان انقلابی استان خوزستان، گفت: آنچه از ادامه فعالیت دولت سایه انتظار می‌رود این است که این حرکت به حرکتی فراگیر، عمومی و فراتر از تکیه به چند نفر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه درک و پیگیری مسائلی که مردم به آن مبتلا هستند، در اولویت فعالیت‌های دولت سایه قرار دارد، خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند که فعالیت‌های دولت سایه در استان‌های مختلف، در راستای پیگیری و تحقق مطالبات آنهاست. آنها باید احساس کنند مسائل‌شان از سوی جوانانی از همان استان به خوبی فهمیده می‌شود و به خوبی نیز دنبال می‌شود.

,

نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی افزود: همین که مردم احساس می‌کنند که عده‌ای از جوانان انقلابی به صورت واقعی پیگیر حل مشکلات آنها هستند، بسیار اهمیت دارد. در گام‌های بعدی باید تا حصول نتیجه، کار را ادامه داد درغیراین صورت، مردم با این حرکت ارتباط برقرار نخواهند کرد.

,

جلیلی با اشاره به نقش مهم و ارزشمند حجت الاسلام موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، گفت: به عقیده من او به تنهایی یک دولت سایه است، چرا که بارها شاهد بودم که در شرایط مختلف پیگیر حل مشکلات مردم خوزستان بودند تا آن مشکلات برطرف شود.

,

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت وی و ارتباط با مسئولان مختلف استان که برای حل مشکلات مردم دغدغه‌مند هستند، اقدام مناسبی برای ادامه فعالیت دولت سایه در استان خوزستان است.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سنگ بزرگ نشانه نزدن است، اظهار داشت: طبیعی است که گروه‌های مردمی نمی‌توانند همه‌ی مشکلات را حل کنند اما مهمترین موضوع در پیگیری‌ها این است که زمینه را به گونه‌ای فراهم کنید که خود مردم طریقه درست مطالبه‌گری را اجرا کرده و دستگاه‌های مسئول نیز برای حل مشکلات آنها کوتاهی نکنند.

,

جلیلی با بیان اینکه همه اولویت‌ها مربوط به مسائل اقتصادی نیست، گفت: پیگیری نحوه تخصیص و هزینه‌کرد بودجه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان‌ها می‌تواند به عنوان یکی از کارویژه‌های مهم دولت سایه قرار بگیرد.

,

وی تاکید کرد: تعیین برآورد از نحوه این هزینه‌کردها، می‎‌تواند به تعریف درست اولویت‌ها و کارهای واقعی کمک نماید و از انجام کارهای نمایشی پیشگیری کند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می‌گوییم دولت سایه، سایه‌ی مردم بر سر دولت است، رصد، پایش و بررسی جدی بودجه‌های اختصاص یافته در زمینه‌های مختلف، زمینه‌ساز تایید، تصحیح یا تکمیل فعالیت‌ها و روند اداره هر استان خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه