اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان خبر داد؛

توزیع ۱۱۴ سری جهیزیه در روز ازدواج+عکس

توزیع ۱۱۴ سری جهیزیه در روز ازدواج+عکس
حمید دامغانی از توزیع ۱۱۴ جهیزیه به ارزش ۱۷ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال میان زوج های نیازمند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت ضمن تبریک به مناسبت روز ازدواج و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) با اشاره به اهمیت امر ازدواج گفت: با توجه به اهمیت امر ازدواج و در جهت آسان کردن آغاز زندگی زوج هایی که در تامین جهیزیه با مشکلاتی رو به رو هستند اقدامات لازم جهت تامین جهیزیه توسط خیرین انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,
دامغانی با اشاره به تعداد جهیزیه های تامین شده خاطر نشان کرد: به همت خیرین و دیگر مجموعه ها ۱۱۴ سری جهیزیه تامین و در سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) میان زوج های جوان توزیع شد.
,

, ,
وی افزود: ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۵۰ میلیون ریال بوده که ارزش ریالی کل جهیزیه های توزیع شده ۱۷ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال می باشد.
,
 
,
فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان با بیان اینکه جهیزیه تامین شده کالای لازم برای شروع یک زندگی است تصریح کرد: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل، یخچال، فریزر، اجاق گاز، لباسشویی، فرش، جارو برقی، سرویس قابلمه، سرویس ظرف، کتری برقی، کالای خواب و اتو تامین شده است و تمام این کالاهای اساسی یرانی بوده و فقط با مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به دست زوج های جوان رسیده است.
,
 
,
دامغانی ضمن قدردانی از خیرین و کمیته امداد و مسئولین مربوط در مجموعه سپاه جهت همکاری در تامین این سری جهیزیه اذعان کرد: جهیزیه ها توسط مجموعه های سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و کمک خیرین تامین شده است که به علت این تلاش و کوشش در جهت کمک به به آغاز زندگی زوج های جوان قدردان زحمات متولیان این امر خواهیم بود.
,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه