اخبار داغ

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی:

۸۸ هزار واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی مقاوم‌سازی شد

۸۸ هزار واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی مقاوم‌سازی شد
بدلی گفت: بیش از ۹۷ هزار نفر در آذربایجان‌غربی به بانک های عامل معرفی شده و حدود ۹۵ هزار و ۵۰۰ نفر با اتمام عقد قرارداد، فعالیت خود را شروع کرده و عملیات مقاوم سازی ۸۸ هزار واحد روستایی به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اروم نیوز ، محمود بدلی در گفت وگو با خبرنگاران در میاندوآب گفت: مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی از جمله برنامه های در دست اقدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در این راستا مقرر شده که سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شود که امسال سهم آذربایجان‌غربی نیز ۱۳ هزار واحد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به پیش بینی ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در استان، افزود: در سطح استان ۲۵۸ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی در دو هزار  و ۹۰۰ آبادی وجود دارد که تا به امروز نزدیک به ۸۸ هزار واحد مسکن روستایی در آذربایجان غربی مقاوم سازی شده اند.

,

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی بیان کرد: تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی، اخیرا از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله افزایش یافته است،

,

بدلی گفت: تاکنون در آذربایجان غربی ۱۰۵ هزار و ۷۰۰ نفر به بنیاد مسکن مراجعه و تشکیل پرونده داده اند که بیش از ۹۷ هزار نفر به بانک های عامل معرفی شده و حدود ۹۵ هزار و ۵۰۰ نفر با اتمام عقد قرارداد، فعالیت خود را شروع کرده و عملیات مقاوم سازی ۸۸ هزار واحد روستایی به پایان رسیده است.

,

وی با اشاره به اینکه باید تا سال ۱۴۰۵ در حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکن روستایی مقاوم سازی شوند، تصریح کرد: در این راستا باید روستانشینان همراهی بیشتری داشته باشند.

,

وی هم چنین با اشاره به اینکه ۱۸۰ هزار فقره سند برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار صادر شده است؛ اظهار کرد: ۴۱ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز سند دار شده‌اند تا تعداد واحدهای مسکونی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به ۲۲۱ هزار واحد برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه