اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد:

۸۷ مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد کشف شد

۸۷ مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد کشف شد
شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: ۸۷ مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به کشف ۸۷ مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد، گفت: این مرکزها با قدرت مصرف شش مگاوات و ۱۷ میلیون کیلووات ساعت مصرف انرژی در حال فعالیت بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: برای شناسایی واحدهای صنعتی متخلف که از دستگاه رمز ارز استفاده می‌کنند از اکیپ‌های شناسایی به همت پلیس امنیت اقتصادی و برق بهره می‌گیریم که در این جریان نیز با بررسی وضعیت میانگین مصرف 3 هزار واحد صنعتی مستقر در استان یزد، موفق به شناسایی این واحدها شدیم.

,

شیاری با اشاره به ترفندهای برخی واحدهای صنعتی در استان برای استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز، اذعان داشت: یکی از شگردهای این واحدهای متخلف این است که دستگاه‌های ماینر را جایگزین تجهیزات و ابزارهای تولیدی می‌کنند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با ابزار تأسف از اینکه در فضای مجازی تبلیغات زیادی نسبت به نصب و استفاده از دستگاه‌های ماینر وجود دارد، افزود: در راستای مقابله با افراد متخلف جلسات متعددی را با نهادهای ذی‌ربط برگزار کردیم که به نتایج بسیار خوبی نیز دست‌یافته‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه