اخبار داغ

یک بانوی ورزشکار کرمانشاهی:

تیم راگبی برای اعزام به مسابقات برون مرزی اسپانسر ندارد/ انتظار داریم مسئولان پاداش ها را افزایش دهند

تیم راگبی برای اعزام به مسابقات برون مرزی اسپانسر ندارد/ انتظار داریم مسئولان پاداش ها را افزایش دهند
آزاده صیدی بانوی ورزشکار کرمانشاهی گفت: تیم راگبی برای اعزام به مسابقات برون مرزی اسپانسر ندارد و اسپانسر برای برگزاری مسابقات کبدی نیز بسیار کم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاده صیدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: بانوان ورزشکار به ویژه در رشته های راگبی و کبدی اسپانسری برای حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور ندارند.

این ورزشکار کرمانشاهی افزود: تیم راگبی برای اعزام به مسابقات برون مرزی اسپانسر ندارد و اسپانسر برای برگزاری مسابقات کبدی نیز بسیار کم است.

صیدی گفت: قرارداد مالی بنده به عنوان بازیکن ملی پوش که از نظر دیگران یکی از بهترین بازیکنان هستم دو میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: آقای روحانی که سکه های جاکارتای ما را به حواله  تبدیل کرد و نصف نصف آن را پرداخت کرد اما از رئیس جمهور جدید تقاضا داریم نگاه بهتری به بانوان به ویژه کبدی کاران داشته باشد که مدال آور هستند و در بازی های آسیایی اول شدند و در بازی‌های بعدی آسیایی هم افتخار آفرینی خواهند کرد.

این کبدی کار کرمانشاهی تصریح کرد: بانوان ورزشکار در رشته کبدی شغلی ندارند و بیشتر زمان خود را در اردوهای تیم ملی صرف می‌کنند انتظار داریم مسئولان پاداش ها را افزایش دهند و آنچه قول می دهند را کاهش ندهند.

صیدی خاطرنشان کرد: رسیدگی فدراسیون در بازی ها و اردوهای تیم ملی خوب است اما هزینه تهیه جوائز بر عهده وزارت ورزش است که متاسفانه بسیار کم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه