اخبار داغ

پلیس فتا:

فروشنده واکسن های تقلبی کرونا در تهران دستگیر شد

فروشنده واکسن های تقلبی کرونا در تهران دستگیر شد
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی در خصوص خرید و فروش واکسن‌های تقلبی کرونا با مبالغ نجومی در فضای مجازی و کشف بیش از ۳۵ عدد از این دارو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروشنده واکسن‌های میلیاردی کرونا در تهران دستگیر شد. این مرد که واکسن کرونا می‌فروخت و میلیونی پول می‌گرفت در دام قانون گرفتار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت اظهارکرد: فردی ضمن مراجعه به پلیس فتا تهران بزرگ مدعی شد اقدام به خرید واکسن کرونا از یک صفحه اینستاگرامی کرده و قبل از تزریق آن متوجه شده واکسن تقلبی است.
,
 
,
این مقام انتظامی بیان کرد: شاکی در ادامه اظهارات خود گفت باتوجه به ترس از ابتلا به ویروس کرونا، در فضای مجازی جهت خرید واکسن جست‌وجو و یک صفحه اینستاگرامی که مدعی فروش واکسن‌های کرونا با شرایط ویژه بود را مشاهده کردم و به ادمین پیام دادم پس از لحظاتی پاسخ من را داد و گفت تنها چند دقیقه زمان برای خرید باقی مانده است که بنده سریعا مبلغ اعلامی را واریز کردم و ساعاتی بعد واکسن را تحویل گرفتم اما زمانی که برای تزریق به یکی از دوستان خود که پزشک است مراجعه کردم متوجه شدم واکسن تقلبی بوده است.
,
 
,
 
,
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش‌های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و متوجه شدند مجرم با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی در فضای مجازی و سوءاستفاده از تصاویر آرشیوی تزریق واکسن اقدام به فروش داروهای غیرقابل استفاده تحت عنوان واکسن کرونا به کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌کند.
,
 
,
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با به‌دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی، در نهایت مجرم در مخفیگاه خود در یکی از مناطق شمالی تهران دستگیر و بیش از ۳۵ عدد واکسن تقلبی کرونا از محل اختفای وی کشف و ضبط شد.
,
 
,
سرهنگ گودرزی اظهارکرد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا و روبه رو شدن با شاکی پرونده ضمن پذیرش بزه انتسابی به فروش واکسن‌های تقلبی تحت عنوان واکسن کرونا اعتراف کرد.
,
 
,
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: باید توجه داشت که خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و علاوه بر جرم بودن این اقدام، غالب این افراد نیز کلاهبردار هستند، بسیاری از این افراد اصلا دارویی در اختیار ندارند و با یک جست و جوی ساده در فضای مجازی به اطلاعاتی دست پیدا می‌کنند و مدعی داشتن داروهای نادر هستند.شهروندان همچنین در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  گزارش کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه