اخبار داغ

در دیدار طلاب سمنانی مقیم قم مطرح شد؛

کهولت سن دلیل اصلی استعفا آیت الله شاهچراغی

کهولت سن دلیل اصلی استعفا آیت الله شاهچراغی
آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به اینکه یک ماه قبل از رسانه ای شدن، استعفانامه‌ای را به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کردم، گفت: به علت کهولت سن استعفا دادم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، جمعی از طلاب سمنانی مقیم قم در دیدار پیش از ظهر امروز با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از نیم قرن تلاش و جهاد این عالم مجاهد در سمنان تقدیر و تشکر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

, ,

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خصوص دلایل استعفا خود گفت: به علت کهولت سن استعفا دادم.

,

شاهچراغی با اشاره به توان کاری هر فرد در مسئولیت های محوله، اظهارکرد: هر فردی توانایی دارد و زمانی که پا به سن می گذارد دیگر نمی تواند کارها را به درستی پیش ببرد.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حتی دیگر توان جسمی مناسبی برای خواندن نماز جمعه نداشتم، افزود: وقتی مسئولی توان جسمی مناسب ندارد نباید آن پست را اشغال کند و باید سریعا پست را به نیروی جوان و کار آمد تحویل دهد.

,

وی درباره شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر استعفای اینجانب مرتبط با پرونده های خاص در استان تشریح کرد: باز هم تاکید می کنم استعفای بنده هیچ ربطی به هیچ مورد خاصی نبوده است و صرفا به دلیل کهولت سن بوده است که آن هم یک ماه قبل آن را خدمت مقام معظم رهبری ارسال کرده ام.

,

, ,

شاهچراغی با اشاره به نشر خبرهای استعفایش به دلیل کوهلت سن در شبکه های ضد انقلاب تصریح کرد: خوشبختانه این بار این شبکه ها به درستی خبر زده اند و واقعا به دلیل کهولت سن بوده است ودلیل دیگری وجود ندارد.

,

نماینده ولی فقیه استان سمنان در خصوص شایعاتی درباره انتخاب نماینده جدید رهبری در سمنان تاکید کرد: هیچ فردی بجز شخص مقام معظم رهبری از این ماجرا خبر ندارد و هنوز هیچ فرد خاصی معرفی نشده است وامیدوارم بعد از انتخاب سراسر استان سمنان همه همراه نماینده جدید باشند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه