اخبار داغ

وقتی پرده‌ها کنار می روند؛

شرمساری دیگر برای ضد انقلاب/ دختران مریوانی خود با اتوبوس به تهران رفته بودند؛ دزدی در کار نبوده است!

شرمساری دیگر برای ضد انقلاب/ دختران مریوانی خود با اتوبوس به تهران رفته بودند؛ دزدی در کار نبوده است!
رسانه های ضدانقلاب چند روزی است روی موضوع گم شدن دو دختر ۱۰ و ۱۷ ساله مریوانی مانور می دهند و آن را آدم ربایی قلمداد می کردند اکنون مشخص شده است که این دختران خود و با دعوت یکی از آشنایان به تهران رفته بودند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، دو روز پیش خبری در رسانه های استان کردستان مخابره شد مبنی بر اینکه دو دختر 10 و 17 ساله مریوانی گم شده اند، رسانه های ضدانقلاب بلافاصله مطابق رویه همیشگی خود شروع به گرفتن ماهی از آب گل آلود کرده و موضوع را آدم ربایی قلمداد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

تعدادی از همین رسانه ها پا را فراتر گذاشته و پیازداغ ماجرا کمی زیاد کرده و عنوان کردند که چند دختر و پسر دیگر نیز در روستاهای اطراف دزیده شده اند و موضوع را به نهادهای نظامی و امنیتی نسبت دادند!

,

این رسانه های معاند با پخش این دست از اخبار کذب و سراسر شایعه در صدد بودند تا فضایی از رعب و وحشت بر جامعه و علی الخصوص شهر مریوان حاکم شود و با اخبار دروغی که منتشرمی کردند موجی از ترس و نگرانی را در میان خانواده های مریوانی به وجود آورده بودند.

,

نیروی انتظامی استان کردستان نیز که بلافاصه پس از اطلاع، به ماجرا ورود پیدا کرده بود امروز پس از تحقیقات و بررسی موضوع اعلام کرد که این دو دختر مریوانی پیدا شده اند و گویا خود بلیط سفر تهیه کرده و با اتوبوس به تهران رفته بودند.

,

این دو دختر مریوانی طی هماهنگی‌ قبلی با یکی از آشنایان خود در تهران و بدون هماهنگی و اطلاع خانواده خود،  از مریوان به تهران سفر کرده بودند و اکنون پلیس آنها را در صحت و سلامت کامل به خانواده هایشان در مریوان تحویل داده است.

,

, ,

اما آنچه که از این ماجرا حاصل می شود این است که رسانه های معاند و ضدانقلاب همواره هر حادثه و اتفاقی را وارونه جلوه می دهند و فقط و فقط هدفشان تشویش اذهان عمومی است. در این حادثه دو دختر مریوانی نیز با اینکه روح و روان خانواده های آنان را در رعب و وحش انداختند اکنون پس از آشکار شدن اصل ماجرا به هیچ کس پاسخگو نیستند و از کسی هم عذرخواهی نمی کنند!

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه