اخبار داغ

در روزی پر نوسان و پرعرضه؛

بورس منفی شد/ تغییر مالکیت بیش از ۱۱.۵ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای

بورس منفی شد/ تغییر مالکیت بیش از ۱۱.۵ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس تهران امروز روند نوسانی داشت اما در پایان با توجه به فشار فروش قرمز پوش شد و با افت ۴۱۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحد ایستاد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز سه‌شنبه روند پرنوسانی داشت به طوری که معاملات با گرایشی منفی آغاز شد و با افزایش عرضه‌ها، خریداران در همان نیم ساعت نخست عقب نشینی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار سرمایه در ساعت نخست معاملات با توجه به افزایش عرضه‌ها با روند کاهشی و افت ۱۸۸۵ واحدی در محدود یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحد قرار گرفت، اما در ادامه با بهبود تقاضا از منفی به سمت مثبت حرکت کرد و حتی به رشد ۴۹۰۰ واحدی هم دست یافت. شاخص بورس در ادامه و در نیمه دوم بازار باز با افزایش عرضه‌ها مواجد شد و محدود یک میلیون و ۳۰۹ هزار واحد را از دست داد و در پایان قرمزپوش شد.

,

شاخص هم وزن هم امروز منفی بود اما شاخص فرابورس رشد را ثبت کرد؛ هر چند بورس امروز منفی بود اما این افت حدود ۴۱۴ واحد است.

,

, ,

معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۶۸ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی شد.

, معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۶۸ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی شد.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۲۵ هزار و ۱۶۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۷۳۲۷ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها حدود ۴ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۴۱۴ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۹۲۱ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن با افت ۳۱۶ واحدی به ۴۰۰ هزار و ۳۳۷ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۴۱۴ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۹۲۱ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن با افت ۳۱۶ واحدی به ۴۰۰ هزار و ۳۳۷ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۷ میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق مالی را ۸۶۴ هزار نوبت و به ارزش ۶۷۳۵ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای معدنی و صنعتی گل گهر، توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی نوری، معدنی و صنعتی چادرملو و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند و نمادهای ملی صنایع مس ایران و سرمایه گذاری تامین اجتماعی بیشترین اثر منفی ثبت کردند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایرانبا ادامه روند صعودی خود رشد ۶۶ واحدی را ثبت کرد و به ۱۸ هزار و ۹۴۸ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایرانبا ادامه روند صعودی خود رشد ۶۶ واحدی را ثبت کرد و به ۱۸ هزار و ۹۴۸ واحد رسید. ,

معامله گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۵۰۴ هزار معامله و به ارزش ۱۸هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای بانک دی، پتروشیمی مارون و سنگ آهن گهرزمین بیشترین اثر مثبت و نمادهای پلیمر آریاساسول، مدیریت انرژی امید تابان هور، پتروشیمی تندگویان و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه