اخبار داغ

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی، ایجاد مزاحمت و تهدید یکی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرهنگ "روح‌الله شهبازی‌پور" پیش از ظهر امروز و در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یک خانم جوان مبنی بر تهدید و اخاذی برای انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی توسط فردی که با وعده ازدواج با این خانم دوست شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد افزود: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت بعد از آشنایی با این فرد ناشناس، در فضای مجازی تهدیدم می‌کرد که باید به این رابطه ادامه دهم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی ام را منتشر می کند،بنده اهمیتی ندادم تا اینکه متوجه شدم اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ام در شبکه‌های اجتماعی می کند و موجب برهم زدن آرامش و آبروی خانوادگی بنده شده است.

,

شهبازی پور تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات به دست آمده متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

,

رئیس پلیس فتا استان در ادامه بیان داشت: متهم پرونده در بازجویی های اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود، بیان داشت که قصد ازدواج با وی را داشتم اما بعد از آشنایی این خانم دیگر به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی دست به این اقدام زدم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه