اخبار داغ

در بازار امروز؛

سکه در میانهِ کانال ۱۰ میلیون تومان؛ نرخ دلار ۱۷۸ تومان کاهش یافت+ قیمت‌ها

سکه در میانهِ کانال ۱۰ میلیون تومان؛ نرخ دلار ۱۷۸ تومان کاهش یافت+ قیمت‌ها
سکه، طلا و ارز برای سومین روز متوالی کاهش قیمت داشتند، به طوری که سکه طرح جدید امروز ۷۵ هزار تومان افت را ثبت کرد و نرخ هر دلار آمریکا در بازار ارز ۱۷۸ تومان کاهش یافت، اما قیمت جهانی طلا بر خلاف بازار داخل ۳ دلار رشد داشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز سه‌شنبه برای سومین روز متوالی روند نزولی داشت؛ البته این کاهش در دو روز گذشته نسبت به امروز شیب کمتری داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون نسبت به دیروز با ۷۵ هزار تومان افت به ۱۰ میلیون و ۶۰۷ هزار تومان و سکه طرح قدیم هم با ۹۹ هزار تومان کاهش به ۱۰ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسید.
,
 
,
نیم سکه امروز ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد و ربع سکه نسبت به روز گذشته ۲۵ هزار تومان افت داشت و ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش رفت. سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۲۴۲ هزار تومان قیمت خورد.
,
 
,
هر انس طلای امروز در بازارهای جهانی با ۲ دلار و ۹۵ سنت رشد نسبت به دیروز به ۱۸۰۹ دلار و ۱۴ سنت رسید و در کانال ۱۸۰۰ دلاری ماند.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز نسبت به روز گذشته ۷۲۰۰ تومان افت داشت و به یک میلیون و ۵۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با افت ۹۵۰۰ تومانی، یک میلیون و ۴۰۵ هزار تومان معامله شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز  نسبت به روز گذشته ۱۷۸ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۷۹۱ تومان به فروش رسید. هر اسکناس یورو هم با ۳ تومان کاهش، ۲۹ هزار و ۴۸۲ تومان قیمت خورد.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه