اخبار داغ

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین:

آیت‌الله رئیسی قائل به مرزبندی‌های سیاسی نیست

آیت‌الله رئیسی قائل به مرزبندی‌های سیاسی نیست
علیرضا خجسته‌پور گفت: دعوت از جناح‌های سیاسی اصلاح‌طلب و رسانه‌های وابسته به این جریان، نشان داد که آقای رئیسی قائل به مرزبندی‌های سیاسی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله رئیسی از ۱۴ مردادماه سال جاری سکان هدایت دولت سیزدهم را بر دست خواهد گرفت و از اکنون سعی دارد در این مدت باقی‌مانده تا شروع به کار دولتش، از طرق مختلف به شناخت کامل با معضلات کشور و روش‌های حل آن‌ها دست پیدا کند. یکی از این دست اقدامات وی که در چند روز اخیر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته، دیدار و گفت‌وگو با صاحب‌نظران، مسئولان، مراجع تقلید و اقشار مردم و نیز دعوت از سیاسیون برای ارائه راهکار و نظر مشورتی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا خجسته‌پور در این ارتباط به خبرنگار شبکه تهران نیوز گفت: اقدامی که آیت‌الله رئیسی در دخیل کردن نظرات جناح‌ها و احزاب مختلف انجام داده، اقدامی مثبت و قابل تقدیر است. این اقدام شایسته و پسندیده را باید از چند منظر مورد مداقه و بررسی قرار داد.

, علیرضا خجسته‌پور, شبکه تهران نیوز,

وی افزود: نخست این‌که آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به کارزار انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرده بود که به‌طور مستقل ورود پیدا خواهد کرد و کلمه استقلال به این معنی است که او نگاهی فارغ از مرزبندی‌های مرسوم سیاسی دارد؛ بنابراین پس از این‌که آقای رئیسی پیروز انتخابات شد، خود را رئیس جمهور تمام ایران نامید.

,

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی مسیری را که تا تحویل گرفتن دولت در پیش گرفته، مسیری کاملاً درست و سازنده است. دعوت از جناح‌های سیاسی اصلاح‌طلب و رسانه‌های وابسته به این جریان برای ارائه مشورت به دولت سیزدهم، نشان داد که آقای رئیسی وعده‌های خود را به شعار محدود نکرده و فراتر از شعار عمل خواهد کرد.

,

وی با بیان این‌که در انتخابات ۱۳۹۶ و حتی انتخابات ۱۴۰۰ برخی به آقای رئیسی تهمت زده بودند که او قائل به مرزبندی است، بیان داشت: این قبیل تهمت‌ها منجر به تشدید برخی حساسیت‌ها در جامعه شده بود که الحمدالله با گام‌های عملی و مؤثر آیت‌الله رئیسی، باطل بودن این تهمت‌ها اثبات شد و نشان داد که او به‌دنبال مرزبندی و جناح‌بندی‌های سیاسی نیست.

,

خجسته‌پور تصریح کرد: جناح‌های سیاسی با وجود برخی اختلاف سلایق، می‌توانند حول یک محور مهم اتفاق نظر داشته باشند و آن محور مهم، منافع ملی است که آیت‌الله رئیسی به خوبی از این نقطه اشتراک برای تحکیم وحدت و اتحاد ملی نهایت استفاده را می‌برد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه