اخبار داغ

روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان خبر داد؛

پیش بینی تداوم گرما در اصفهان بدون تغییرات دمایی محسوس

پیش بینی تداوم گرما در اصفهان بدون تغییرات دمایی محسوس
روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان از تداوم گرمای موجود دست کم تا آخر هفته در این استان خبر داد و از احتمال وزش باد و خیزش گرد و غبار در مناطقی از استان سخن گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ از تداوم گرمای موجود در این استان طی روزها آینده خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان  اظهار کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 41 درجه سانتیگراد بود. وی گفت: طی 24 ساعته گذشته خور و بیابانک با 45 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بوئین میاندشت با 11 درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرهای این استان بودند.

,

این کارشناس پیش بینی آب و هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا پایان هفته را جوی پایدار و آسمانی صاف و در بعد از ظهرها قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی و اظهار کرد: طی چند روز آینده دما در سطح استان تغییر محسوسی به همراه نخواهد داشت.

,

روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان عنوان کرد: موجی در منطقه فعال شده است که در استان اصفهان به صورت وزش باد خواهد بود لذا پیش بینی می‌شود در چند روز آینده مناطق شمالی و شرقی و قسمت‌هایی از مرکز استان با پدیده وزش باد و گرد و خاک محلی روبرو شوند و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

,

وی به این سؤال که آیا در روزهای آینده بارشی در استان پیش بینی می‌شود یا خیر، پاسخ منفی داد و گفت: فعلا بارشی برای استان اصفهان پیش بینی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه