اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مجلس خبرگان رهبری مظهر بیعت عمومی ملت با نظام جمهوری اسلامی است

مجلس خبرگان رهبری مظهر بیعت عمومی ملت با نظام جمهوری اسلامی است
امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری مظهر بیعت عمومی ملت با نظام جمهوری اسلامی است، گفت: از افتخارات مجلس خبرگان، تعیین حضرت آیت‌الله سید علی خامنه ای به عنوان جانشین امام راحل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به 23 تیر ماه سالروز گشایش نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری درسال ۱۳۶۲ گفت: از نعم بزرگ خداوند عزیز و حکیم به ملت مؤمن و شجاع و فهیم ایران، توفیق تشکیل مجلس خبرگان رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری مظهر بیعت عمومی ملت با نظام جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: مسئولیت این مجلس، خطیر و عظیم‌ است، زیرا مسئولیت رهبری منتخب این مجلس عظیم الشان است.

,

 وی بیان کرد: مسئولیت خطیر رهبری، عبارت است‌ از حراست دقیق و همه‌جانبه از هویت اسلامی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی و هدایت همه دستگاه‌ها به سمت هدف‌های والا و عالیقدر اسلام است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه انجام این مسئولیت سنگین با وجود صلاحیت‌هائی در رهبری ممکن می شود، ادامه داد: تشخیص وجود و بقای این صلاحیت‌ها در رهبری برعهده‌ مجلس خبرگان است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تصریح کرد: خداوند به نمایندگان این مجلس در وفای به این عهد مبارک و یاری و مدد رهبر معظم انقلاب و ادامه راه امام راحل بزرگوار توفیق روزافزون کرامت کند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: از افتخارات مجلس خبرگان، تعیین حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه ای دام ظله العالی به عنوان جانشین امام راحل رضوان الله تعالی علیه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه