اخبار داغ

خضریان در گفت‌وگو با دانا:

ابر چالش‌های طبیعی و تغییر اقلیم بررسی شد/ ضرورت پیگیری مشکلات منابع طبیعی در تصویب قوانین

ابر چالش‌های طبیعی و تغییر اقلیم بررسی شد/ ضرورت پیگیری مشکلات منابع طبیعی در تصویب قوانین
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس از بازدید اعضای مجمع تهران از باغ گیاه‌شناسی ملی ایران خبر داد و گفت: ابر چالش‌های مهم محیط‌های طبیعی ایران مورد بررسی قرار گرفت.
[

«علی خضریان»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، گفت: در این بازدید نظارتی مسائل روز کشور پیرامون حوزه‌های مرتبط با منابع طبیعی و محیط زیست کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این بازدید مسئولان مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود ارائه کردند، اظهار کرد: همچنین موضوعاتی مانند ابر چالش‌های مهم محیط‌های طبیعی ایران، تغییر اقلیم و بحران آب، زراعت چوب و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

وی ادامه داد: در این میان نمایندگان از دو پروژه مهم استاندارد کردن فرایند تولید با هدف تکمیل حلقه‌های پسین زنجیره گیاهان دارویی و تولید بذر، نهال و نشاء از ارقام اصلاح شده بومی و انحصاری گیاهان دارویی بازدید کردند و در جریان آخرین فعالیت های رخداده قرار گرفتند.

,

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد در این بازدید به اهمیت نقش قوه مقننه، در جهت‌گیری تصویب قوانین و تعیین جهت‌گیری  توسعه، تاکید ویژه در اهمیت اکوسیستم های طبیعی ایران، حفظ گونه‌های گیاهی و تنوع ژنتیکی کشور تاکید شد که باید در پیگیری برنامه‌های عمرانی و توسعه کشور مد نظر قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه