اخبار داغ

هفته پرکار نماینده بویراحمد با حضور در حوزه‌های انتخابیه/ روشنفکر: جایگاهمان را مدیون مردم هستیم+تصاویر

هفته پرکار نماینده بویراحمد با حضور در حوزه‌های انتخابیه/ روشنفکر: جایگاهمان را مدیون مردم هستیم+تصاویر
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون این هفته با روستاگردی و دیدار با مردم ۳ شهرستان سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و پیگیر رفع موانع زیرساختی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مهدی روشنفکر در دیدارهای مختلف با مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون رفع محرومیت ها و توسعه زیرساختی و عمرانی را از جمله برنامه‌های خود ارزیابی کرد و گفت: عدم مدیریت صحیح و بی توجهی به ظرفیت ها در استان فقر و محرومیت را در مناطق مختلف بخصوص روستاها حاکم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در دیدارهای چهره به چهره با روستاییان 3 حوزه انتخابیه اذعان داشت: بسیاری از مطالبات مردم به حق هستند و حل و فصل آنها در فاصله کوتاه با شرایط اقتصادی موجود دشوار است، اما مدیران باید با تلاش و پیگیری مستمر خود در رفع این مشکلات بکوشند.

,

او تاکید کرد: برخی از مناطق بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب دارای مشکلات بسیار و ضعف زیرساخت‌ و نیازهای اولیه همچون آب آشامیدنی، جاده ارتباطی و دیگر اولویت‌های زندگی معمولی هستند.

,

روشنفکربا ابراز گلایه از مسئولان گذشته خاطرنشان کرد: گلایه‌مندیم از کسانی که در دوره‌های گذشته نیازهای اولیه مردم را نادیده گرفتند چرا که در بسیاری از روستاها و مناطق می طلبید با اهتمام و پیگیری زیرساختهای اولیه راه اندازی می شد.

,

وی با بیان اینکه از دشتروم تا سیلارستان و همه نقاط حوزه های انتخابیه بویراحمد، مارگون و دنا خانه من است تصریح کرد: همه ما صندلی و جایگاه مدیریتی خود را مدیون مردم هستیم و این مردم ولی نعمت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند و نباید مورد کم‌مهری و بی‌توجهی قرار بگیرند.

,

نماینده بویراحمد افزود: اعلام می‌کنم که بویراحمد واحد و مردم فهیم سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون فرق بین خائن و خدمتگزار را می‌دانند و درک می‌کنند.

,

روشنفکر تصریح کرد: برخی خط‌کشی، انقلابی و غیر انقلابی، چپ و راست و علیا و سفلی را کنار بگذارند، مردم همه انقلابی و وفادار به نظام هستند، مردم دنبال کار و زندگی همراه با آسایش و آرامش هستند، حرف زدن مالیات نمی‌خواهد و باید از شعارهای بی‌خود و غیر عملی عبور کنیم و به مرحله اقدام و عمل برسیم.

,

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: همواره دنبال باز کردن گره‌ها به صورت عملی بوده‌ام و هرگز روحیه شعار پراکنی ندارم.

,

گفتنی است مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، مارگون و دنا این هفته با حضور در روستاهای آب‌زار، تنگ پوتک، ده شیرین، بادنگان، بن‌زرد علیا و سفلی، میمند، دشتروم، سپیدار، تنگ تامرادی، ساران، توت نده، خرسان، کتا، گنجگان و برخی روستاهای دیگر این 3 شهرستان از نزدیک با مردم دیدار کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه