اخبار داغ

گزارشی از هجمه فرهنگی دشمنان؛

حجاب دست خوش طرح های جذاب دشمن در بازار لباس

حجاب دست خوش طرح های جذاب دشمن در بازار لباس
امروز دشمنان از طریق ارائه لباس ها و مانتوهایی با تصاویر جذاب و مدل هایی خاص و شیک که با فرهنگ ایرانی و اسلامی هیچ سنخیتی ندارد در حال رواج بی حجابی در کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،قبل از آنکه اسلام وارد ایران شود زنان ایرانی از حجاب کامل برخوردار بودند و به عنوان برترین و معروفترین زنان در دنیا  شناخته می شدند.
از همین رو امروزه و بعد از انقلاب اسلامی دشمنان دریافتند که از هیچ توطئه و نیرنگی برای گمراه کردن زن و مرد ایرانی بخصوص جوانان نمی توانند استفاده کنند، پس وارد فرهنگ اصیل ایرانی شدند و برای جوانان ایرانی مخصوصا دختران و زنان برنامه ریزی های بلند مدتی انجام دادند تا از طریق حجاب به اهداف شوم خود برسند.
این برنامه ریزی ها به گونه ای  می باشد که حتی در زمانی که ایران تحریم بود باز هم شرکت ها و برندهای مهم خارجی پوشاک در ایران به راحتی به فعالیت های خود ادامه می دادند و یا برندهایی جدید وارد بازار ایران برای جذب جوانان به سوی خود می شدند.
این در حالی است که با وجود تحریم ها و وضعیت اقتصادی بیشتر تولیدی های پوشاک در کشور بسته و تعطیل می باشد و آن دسته ای هم که در حال فعالیت هستند خیلی قوی در این عرصه نمی توانند فعالیت کنند و از آنها حمایتی نمی شود.



ضرر و آسیب به تولیدکنندگان در دوران کرونا
از همین رو محمد علی ضیائی، رئیس اتحادیه دوزندگان و تولیدکنندگان پوشاک قم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شیوع کرونا، ابراز داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی بازار، تولیدکنندگان آسیب های بسیاری را متحمل شدند.
وی ادامه داد: ما دو نوع تولید کننده داریم؛ تولید کننده ای که تولید خود را با نسیه و وام انجام می دهد که امروز بسیار متضرر شده است و تولیدکننده ای که تولید خود را با سرمایه شخصی انجام می دهد. البته هر دو امروز ضرر کرده اند چرا که برخی از تولیدات برای شب عید بود که بازار وجود نداشت.
تعطیلی تولیدی به دلیل فرار از دارایی و بیمه
ضیائی عنوان کرد: برخی از تولیدکنندگان پروانه کسب و کار خود را باطل کرده اند و بدون مجوز در کارگاه های کوچک خانگی و یا زیرزمینی در حال فعالیت هستند و از این کارگاه ها نه دارایی، نه اتحادیه ، نه شهرداری و نه بیمه  اطلاعی ندارد.
وی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان، گفت: تولیدکنندگانی که تولیدی خود را جمع می کنند از بیمه و دارایی بسیار گله مند هستند چرا که اذعان دارند دارایی و بیمه بی حساب پول دریافت می کنند و امروز این مشکلات به دلیل وجود کرونا بیشتر شده است.
بالارفتن هزینه های تولید با بی مهری دارایی و بیمه
رئیس اتحادیه دوزندگان و تولیدکنندگان پوشاک قم تاکید کرد: مسئله دارایی و بیمه موجب شده تا برخی تولیدکنندگان که پروانه ندارند به صورت خانگی کار کنند تا دخل و خرج آنها با هم برابر شود.
وی ادامه داد: تولید کنندگانی که پروانه کسب و کار دارند امسال هنوز موفق نشده اند یک متر پارچه خرید و دوختی داشته باشند، بیشتر آنها تعطیل هستند و امید دارند تا بازار فعال شود تا بتوانند تولید های خود را که برای عید آماده کرده بودند را به فروش برسانند.



همین مشکلات باعث شده که دشمن در این عرصه ورود کند و فرهنگ ایران را هدف قرار دهد. دشمن از طریق ورود طرح ها و مدل های خود آرام آرام زائقه ایرانیان را تغییر داده و با برخی لباس ها در حال کم رنگ کردن حجاب در جامعه است. شال های کم عرض، لباس های بی دکمه، روسری های کوچک، پارچه های بدن نما، نقش بستن شخصیت های کارتونی هالیوودی بر روی برخی از مانتوها، نوشتن متن های بی معنی بر روی لباس ها،  و.. تنها بخش هایی از هجمه های دشمن درکشور می باشد که شاید بارها و بارها دیده باشیم ولی به سادگی از کنار آنها بگذریم.
به تعبیری باید گفت بازار البسه ایران،آنچنان که باید اسلامی-ایرانی نیست زیرا اساسا برخی از پوشش ها نه با ایرانیت و نه با اسلامیت سنخیتی دارد. به واقع هر آنچه تهاجم فرهنگی در این حوزه با موفقیت بیشتری روبرو شود به تعبیری می توان اینچنین نتیجه گیری کرد که پیاده سازی پروژه های ضد فرهنگی معاندانِ اعتقادات عمومی مردم با موفقیت بیشتری همراه شده است.

ژورنال لباس های امروز وارداتی است
با توجه به این مسئله ضیائی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که این مدل ها و مدها از کجا وارد می شود گفت: ورود این مدل ها بصورت ژورنال است و هر تولیدی بزرگی ژورنال مخصوص خود را دارد.
وی ادامه داد: تولیدکنندگان بزرگ در ابتدای فروردین ماه ژورنال خود را دریافت می کنند. بیشتر این ژورنال ها از کشورهای اروپایی وارد می شود.
رئیس اتحادیه دوزندگان و تولیدکنندگان پوشاک قم با اشاره به بحث نظارت، گفت:  فروش لباس کاملا مشخص است و شما می توانید به راحتی فروش را کنترل کنید اما تولید اینگونه نیست چراکه تولید در مکان های دربسته انجام می شود و برخی از واحد های تولیدی پروانه ندارند و نمی توان به صورت جدی روی آنها نظارت شود.



در حوزه طراحی لباس مناسب قصور داشته ایم

از طرفی محمد رَفائی پور،جامعه شناس وآسیب شناس اجتماعی در تشریح علت وجود برخی از لباس ها و پوشش های غیر معمول در سطح جامعه یا بر تن افراد حاضر در مجامع عمومی می گوید: هجمه تبلیغاتی دشمن و ترویج و تبلیغ مدل هایی خاص از لباس و پوشش توسط مدلینگ ها یا چهره های هنری و ورزشی مشهور اجرایی و عملیاتی می شود.
وی افزود:البته نباید از نظر دور داشت که مشاهده برخی از معضلات در پوشش عمومی جامعه را نمی توان صرفا به طراحی دشمن خلاصه کرد،بلکه باید این واقعیت تلخ را پذیرفت که ما نیز در این حوزه قصور داشته ایم و نتوانستیم مدل های جذاب،زیبا و جامعه پسند را متناسب با طبقات فعلی جامعه و نسل های کنونی ارائه کنیم.

برخی از کارشناسان به این موضوع اذهان دارند که لباس هایی که وارداتی هستند بسیار ارزانتر از لباس های تولید داخل می باشند و از طرفی هم وجود طرح های نو و جذاب بر روی لباس های وارداتی مجالی به لباس های تولید داخلی نمی دهد که بتوانند خود را به عرصه ظهور برسانند.
بنابراین می طلبد طراحان لباس در کشور ما نیز با لحاظ کردن نبوغ و ظرافت خاص به خود طرح هایی شیک،به روز و زیبا ارائه و تولید کنند که از جذابیت لازم در میان قشر جوان این کشور برخوردار باشد.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا،, قم فردا, قم فردا, ،, قبل از آنکه اسلام وارد ایران شود زنان ایرانی از حجاب کامل برخوردار بودند و به عنوان برترین و معروفترین زنان در دنیا  شناخته می شدند.
از همین رو امروزه و بعد از انقلاب اسلامی دشمنان دریافتند که از هیچ توطئه و نیرنگی برای گمراه کردن زن و مرد ایرانی بخصوص جوانان نمی توانند استفاده کنند، پس وارد فرهنگ اصیل ایرانی شدند و برای جوانان ایرانی مخصوصا دختران و زنان برنامه ریزی های بلند مدتی انجام دادند تا از طریق حجاب به اهداف شوم خود برسند.
این برنامه ریزی ها به گونه ای  می باشد که حتی در زمانی که ایران تحریم بود باز هم شرکت ها و برندهای مهم خارجی پوشاک در ایران به راحتی به فعالیت های خود ادامه می دادند و یا برندهایی جدید وارد بازار ایران برای جذب جوانان به سوی خود می شدند.
این در حالی است که با وجود تحریم ها و وضعیت اقتصادی بیشتر تولیدی های پوشاک در کشور بسته و تعطیل می باشد و آن دسته ای هم که در حال فعالیت هستند خیلی قوی در این عرصه نمی توانند فعالیت کنند و از آنها حمایتی نمی شود.



ضرر و آسیب به تولیدکنندگان در دوران کرونا
از همین رو محمد علی ضیائی، رئیس اتحادیه دوزندگان و تولیدکنندگان پوشاک قم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شیوع کرونا، ابراز داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی بازار، تولیدکنندگان آسیب های بسیاری را متحمل شدند.
وی ادامه داد: ما دو نوع تولید کننده داریم؛ تولید کننده ای که تولید خود را با نسیه و وام انجام می دهد که امروز بسیار متضرر شده است و تولیدکننده ای که تولید خود را با سرمایه شخصی انجام می دهد. البته هر دو امروز ضرر کرده اند چرا که برخی از تولیدات برای شب عید بود که بازار وجود نداشت.
تعطیلی تولیدی به دلیل فرار از دارایی و بیمه
ضیائی عنوان کرد: برخی از تولیدکنندگان پروانه کسب و کار خود را باطل کرده اند و بدون مجوز در کارگاه های کوچک خانگی و یا زیرزمینی در حال فعالیت هستند و از این کارگاه ها نه دارایی، نه اتحادیه ، نه شهرداری و نه بیمه  اطلاعی ندارد.
وی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان، گفت: تولیدکنندگانی که تولیدی خود را جمع می کنند از بیمه و دارایی بسیار گله مند هستند چرا که اذعان دارند دارایی و بیمه بی حساب پول دریافت می کنند و امروز این مشکلات به دلیل وجود کرونا بیشتر شده است.
بالارفتن هزینه های تولید با بی مهری دارایی و بیمه
رئیس اتحادیه دوزندگان و تولیدکنندگان پوشاک قم تاکید کرد: مسئله دارایی و بیمه موجب شده تا برخی تولیدکنندگان که پروانه ندارند به صورت خانگی کار کنند تا دخل و خرج آنها با هم برابر شود.
وی ادامه داد: تولید کنندگانی که پروانه کسب و کار دارند امسال هنوز موفق نشده اند یک متر پارچه خرید و دوختی داشته باشند، بیشتر آنها تعطیل هستند و امید دارند تا بازار فعال شود تا بتوانند تولید های خود را که برای عید آماده کرده بودند را به فروش برسانند.



همین مشکلات باعث شده که دشمن در این عرصه ورود کند و فرهنگ ایران را هدف قرار دهد. دشمن از طریق ورود طرح ها و مدل های خود آرام آرام زائقه ایرانیان را تغییر داده و با برخی لباس ها در حال کم رنگ کردن حجاب در جامعه است. شال های کم عرض، لباس های بی دکمه، روسری های کوچک، پارچه های بدن نما، نقش بستن شخصیت های کارتونی هالیوودی بر روی برخی از مانتوها، نوشتن متن های بی معنی بر روی لباس ها،  و.. تنها بخش هایی از هجمه های دشمن درکشور می باشد که شاید بارها و بارها دیده باشیم ولی به سادگی از کنار آنها بگذریم.
به تعبیری باید گفت بازار البسه ایران،آنچنان که باید اسلامی-ایرانی نیست زیرا اساسا برخی از پوشش ها نه با ایرانیت و نه با اسلامیت سنخیتی دارد. به واقع هر آنچه تهاجم فرهنگی در این حوزه با موفقیت بیشتری روبرو شود به تعبیری می توان اینچنین نتیجه گیری کرد که پیاده سازی پروژه های ضد فرهنگی معاندانِ اعتقادات عمومی مردم با موفقیت بیشتری همراه شده است.

ژورنال لباس های امروز وارداتی است
با توجه به این مسئله ضیائی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که این مدل ها و مدها از کجا وارد می شود گفت: ورود این مدل ها بصورت ژورنال است و هر تولیدی بزرگی ژورنال مخصوص خود را دارد.
وی ادامه داد: تولیدکنندگان بزرگ در ابتدای فروردین ماه ژورنال خود را دریافت می کنند. بیشتر این ژورنال ها از کشورهای اروپایی وارد می شود.
رئیس اتحادیه دوزندگان و تولیدکنندگان پوشاک قم با اشاره به بحث نظارت، گفت:  فروش لباس کاملا مشخص است و شما می توانید به راحتی فروش را کنترل کنید اما تولید اینگونه نیست چراکه تولید در مکان های دربسته انجام می شود و برخی از واحد های تولیدی پروانه ندارند و نمی توان به صورت جدی روی آنها نظارت شود.



در حوزه طراحی لباس مناسب قصور داشته ایم

از طرفی محمد رَفائی پور،جامعه شناس وآسیب شناس اجتماعی در تشریح علت وجود برخی از لباس ها و پوشش های غیر معمول در سطح جامعه یا بر تن افراد حاضر در مجامع عمومی می گوید: هجمه تبلیغاتی دشمن و ترویج و تبلیغ مدل هایی خاص از لباس و پوشش توسط مدلینگ ها یا چهره های هنری و ورزشی مشهور اجرایی و عملیاتی می شود.
وی افزود:البته نباید از نظر دور داشت که مشاهده برخی از معضلات در پوشش عمومی جامعه را نمی توان صرفا به طراحی دشمن خلاصه کرد،بلکه باید این واقعیت تلخ را پذیرفت که ما نیز در این حوزه قصور داشته ایم و نتوانستیم مدل های جذاب،زیبا و جامعه پسند را متناسب با طبقات فعلی جامعه و نسل های کنونی ارائه کنیم.

برخی از کارشناسان به این موضوع اذهان دارند که لباس هایی که وارداتی هستند بسیار ارزانتر از لباس های تولید داخل می باشند و از طرفی هم وجود طرح های نو و جذاب بر روی لباس های وارداتی مجالی به لباس های تولید داخلی نمی دهد که بتوانند خود را به عرصه ظهور برسانند.
بنابراین می طلبد طراحان لباس در کشور ما نیز با لحاظ کردن نبوغ و ظرافت خاص به خود طرح هایی شیک،به روز و زیبا ارائه و تولید کنند که از جذابیت لازم در میان قشر جوان این کشور برخوردار باشد.
,
,
,
,
,
, ,
,
, ضرر و آسیب به تولیدکنندگان در دوران کرونا,
,
,
, تعطیلی تولیدی به دلیل فرار از دارایی و بیمه,
,
,
, بالارفتن هزینه های تولید با بی مهری دارایی و بیمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ژورنال لباس های امروز وارداتی است,
,
,
,
,
,

در حوزه طراحی لباس مناسب قصور داشته ایم
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه