اخبار داغ

قیمت تارا اعلام شد

قیمت تارا اعلام شد
در پی تعیین قیمت رسمی خودرو تارا دنده‌ای معادل ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ تومان توسط شورای رقابت، دعوتنامه مشتریانی که پیش‌تر اقدام به ثبت‌نام این خودرو کرده بودند، صادر شده و پس از تکمیل، روند تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از روز دوشنبه با اعلام قیمت از سوی شورای رقابت، دعوتنامه مشتریان تارا صادر و برای آنان ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گروه صنعتی ایران‌خودرو اولین ثبت‌نام برای پیش‌فروش محصول ایرانی و جدید خود (تارا) برای تحویل از تیر تا دی ماه سال ۱۴۰۰ را دی ماه سال گذشته برگزار کرد که براساس آن مبلغ علی‌الحساب ۱۴۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شد.
,
 
,
طبق تعهد ایران‌خودرو به مشتریان برای آغاز تحویل از تیرماه ماه امسال، پس از اعلام قیمت محصول از سوی شورای رقابت معادل ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ تومان، دعوتنامه برای مشتریان تارا ارسال و امکان تکمیل وجه برای مشتریان تارا با جعبه دنده دستی که موعد تحویل خودرو آن‌ها تیرماه ۱۴۰۰ بوده، فراهم شده است.  
,
 
,
بر این اساس با پرداخت الباقی مبلغ خودرو ( ۱۴۶ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۹۰۰ تومات) از سوی مشتری، فرآیند تحویل آغاز و خودروها به مالکان تحویل خواهد شد.
,
 
,
با توجه به اینکه اولین موعد تحویل تارا اتوماتیک مهر ماه ۱۴۰۰ به بعد تعیین شده است، هنوز قیمت نهایی این خودرو مشخص نیست.
,
 
,
در حالی که کمتر از یک ماه به پایان رسمی دولت دوازدهم باقی مانده است و بیشترین خواسته فعالان صنعت مجموعه خودرو (خودروسازی، قطعه‌سازی و زنجیره تامین آن‌ها) حذف قیمت‌گذاری دستوری است، باید منتظر ماند و دید که در دولت بعدی چه تصمیمی برای قیمت‌گذاری خودرو اتخاذ خواهد شد و نهادی همچون شورای رقابت تعیین‌کننده قیمت‌ها خواهد بود یا این کار به خود خودروسازان یا... واگذار خواهد شد.  
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه