اخبار داغ

پاسکاری مسئولان در جریان پیگیری مشکل کارگران منابع طبیعی کرمان؛

پرداخت حقوق و مزایا مربوط به شرکت برنده مناقصه است

پرداخت حقوق و مزایا مربوط به شرکت برنده مناقصه است
روابط عمومی اداره منابع طبیعی استان می گوید که پرداخت همه حقوق و مزایا توسط شرکت برنده مناقصه است و پیمانکار پروژه عنوان می کند که این سوال را باید از مدیران اداره کل جویا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ روز گذشته پیامی از سوی مخاطبان کانال تلگرامی این پایگاه خبری با این متن "سلام کارگران منابع طبیعی اونایی که تو بزرگراه ها پابرداری و آبیاری درختان رو به عهده دارن چرا تعطیل نیستند. حقوقشان هم از قبل سال ندادن تو رو خدا صدای منو به گوش مسئولش برسونین. ما بخدا باید کارتن و قوطی جمع کنیم تا مقداری کمی پول خوراکی در بیاریم تو رو خدا شما واسطه شین و کاری کنید حقوقشون رو حداقل درست کنند و در یک تاریخ مشخص بدهند" دریافت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

صالحی در گفتگو با راه آرمان؛ در این خصوص گفت: امور مربوط به فاز کمربند سبز کرمان را اداره کل منابع طبیعی استان به شرکتی واگذار کرده که برنده مناقصه بوده است.

,

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان ادامه داد: پرداخت حقوق، مزایا و پیگیری امورات مربوط به کارکنان آن شرکت و یا نیروهای تحت قرارداد، مربوط به شرکت است نه اداره کل منابع طبیعی.

وی بیان کرد: اگر حقوق و مزایا آنها پرداخت نشده است و مشکلات این چنینی دارند، آنها از طریق مراجع قانون و اداره کار می توانند از شرکت شکایت کنند و یا پیگیر این مسئله باشند.

تورانی پیمانکار پروژه در گفتگو با راه آرمان؛ در این رابطه عنوان کرد: جواب سوال مطرح شده، باید توسط روابط عمومی، مدیران منابع طبیعی و مدیران این بخش داده شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه ده ماهه بود و بیست روز دیگر مهلت قانونی آن تمام می شود، ابراز کرد: این پروژه در حدود ۸۰۰ میلیون تومان بوده که بنده به عنوان پیمانکار و بخش خصوصی ۹۲ میلیون تومان دریافت کرده ام.

تورانی افزود: با وجود ۱۵ کارگر غیر از کارگران روز مزد که می آیند و بیمه پروژه که تقریبا ماهانه ده میلیون تومان است و پروژه ای که بیست روز دیگر تمام می شود؛ سوال من این است که از کجا باید تزریق منابع مالی را انجام دهم؛ پروژه ای که تزریق مالی از سوی کارفرما صورت نگرفته است.

پیمانکار پروژه با اشاره به اینکه از فروردین ماه امسال صورت وضعیت ها و صورت جلسات را برای کارفرما رد کرده ایم تا بررسی شود، خاطر نشان کرد: پروژه عنوان شده، پروژه استانی است و اگر از ذی حساب سوال کنید، می گویند که این پروژه محل ندارد و آنان از جاهای دیگر لطف کنند مبلغی را برسانند و متأسفانه امسال علی رغم پیگیری های بنده فقط ۹۲ میلیون تومان گرفته ایم که این مبلغ، پول بیمه ۱۵ کارگر در طی ۱۰ ماه نشده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه