اخبار داغ

بخشدار جرگلان:

۶ هزار متر مربع از معابر جرگلان آسفالت می شود

۶ هزار متر مربع از معابر جرگلان آسفالت می شود
پولاد نجاهی از آسفالت شش هزار متر مربع از معابر روستایی این بخش همچنین آسفالت سه نقطه از جاده روستایی تخریب شده از سیل ۹۸ خبر داد و گفت: با انجام این اقدام عرض معابر به ۲۵ متر افزایش داده خواهند یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: اجرای شش هزار متر مربع آسفالت، در روستای توتلی بالا  به مساحت هزار متر مربع، در روستای توتلی پایین به مساحت هزار متر مربع، در روستای گرکز به مساحت دو هزار متر مربع و در روستاهای کرپشلی بالا و پایین نیز هر کدام به مساحت هزار متر مربع انجام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

نجاهی افزود: با انجام این اقدام عرض معابر به ۲۵ متر افزایش داده خواهند یافت.

,

وی گفت: اعتبار اجرای آسفالت در این معابر برای هر هزار متر مربع ۶۰ میلیون تومان برآورد شده است که انجام آن به صورت مشارکتی با نهاد بنیاد مسکن استان انجام می شود.

,

بخشدار جرگلان همچنین به آسیب وارده به جاده روستاهای آرمودلی، مزارلق و خوجلر بر اثر سیل و بارندگی شدید سال ۹۸ نیز اشاره کرد و گفت: وضعیت این جاده های روستایی به وضعیتی بحرانی تبدیل شده است که به زودی مشکل این جاده ها نیز رفع خواهد شد.

,

نجاهی در خاتمه به مطالبه اهالی پایین سد چندیر در زمینه آسفالت جاده روستایی پایین دست این سد نیز اشاره و اعلام کرد: پیش بینی می شود در سال جاری این مسیر جاده روستایی نیز آسفالت شود.

,

به گزارش عصراترک، بخش جرگلان حدود ۸۰ کیلومتر جاده روستایی دارد و از جاده اصلی بی بهره است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه