اخبار داغ

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر:

متاسفانه برخی مسئولان نسبت به حجاب و عفاف بی تفاوت شده اند/ ایجاد کرسی های مطالبه گری در سطح استان و کشور

متاسفانه برخی مسئولان نسبت به حجاب و عفاف بی تفاوت شده اند/ ایجاد کرسی های مطالبه گری در سطح استان و کشور
محمدحسن مولا گفت: برخی از مسئولان آن طور که شاید و باید عقیده ای به حجاب و عفاف ندارند و به وظایف خودشان عمل نمی کنند و مردم نیز امروز متوجه این امر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن مولا دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز به مناسبت هفته حجاب و عفاف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصمیم گیری ایجاد کرسی های مطالبه گری جهت حجاب و عفاف یکی از اتفاقات مهمی است که در حال حاضر نه تنها در استان بلکه کشور در شورای سیاستگذاری فرهنگ عمومی جامعه رخ داده است.

وی گفت: این عمل باعث شد تا مسئولانی که در صحنه حجاب و عفاف در کرسی ها قرار گرفتند  به مطالبات مردم پاسخ دهند که یک حرکت ارزنده ای است.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، با بیان اینکه این کرسی های مطالبه گری برای میدان در آوردن مردم است، افزود: مسئولان اگر همکاری مردم را می خواهند باید با صداقت و صراحت صحبت کنند.

حجت الاسلام مولا عنوان کرد: وظیفه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر آموزش و ساماندهی در قالب گشت ارشاد مردمی و نظارت است.

وی تصریح کرد: در تاریخ 31 خرداد دومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان با مسئولان ارشد 17 دستگاه متولی با موضوع بررسی بی تفاوت شدن قسمت اعظم جامعه نسبت به حتک حرمت عمومی تشکیل شد.

دبیرستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: برخی از مسئولین آن طور که شاید و باید عقیده ای به حجاب و عفاف ندارند و به وظایف خودشان عمل نمی کنند و مردم نیز امروز متوجه این امر شده اند.

حجت الاسلام مولا افزود: وقتی مسئولان بی تفاوت شوند طبیعی است که مردم هم بی تفاوت می شوند و باید از مسئولان بخواهیم که به وظایف خود عمل کنند.

وی در  ادامه گفت: متاسفانه یکی از مسائلی که این ستاد با آن روبرو است کمی نیرو است که امیدواریم بتوانیم با همدلی سایر دستگاه های متولی از جمله بسیج، سپاه و نیروی انتظامی وارد عمل شویم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه