اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

هوای زنجان بارانی می‌شود

هوای زنجان بارانی می‌شود
رحمن نیا مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به هشدار وضعیت زرد برای هوای استان زنجان در دو روز آینده گفت: هوای زنجان در دو روز آینده بارانی خواهد بود و احتمال آبگرفتی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سامانه بارشی از فردا وارد استان زنجان می‌شود اظهار کرد: با فعال شدن سامانه بارشی در استان زنجان رگبار باران، رعد و برق و وزش موقت باد نسبتا شدید در سراسر استان زنجان پیش‌بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: سامانه بارشی بیشتر نیمه شمالی و غربی استان را در برمی‌گیرد و این سامانه تا روز جمعه در استان زنجان فعال خواهد بود.

,

رحمن‌نیا با اشاره به اینکه پیش‌بینی بارش‌ تگرگ در برخی از مناطق استان به وجود دارد عنوان کرد: این سامانه بیشتر مناطق استان را در برمی‌گیرد.

,

وی با تاکید براینکه در این دو روز گذشته خطر صائقه گرفتگی وجود دارد و مردم حتما از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند ابراز کرد: احتمال آسیب به درختان خشکیده و تاسیسات کم استحکام شهری و روستایی در اثر وزش باد وجود دارد.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در روز جمعه وجود دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: دامداران از رفتن به ارتفاعات به جد خودداری کرده و در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها به هیچ عنوان توقف نکنند.

,

وی در پایان تاکید کرد: کشاورزان در دو روز آینده از درختان تک و بلند، تپه ها، تیرک‌ها، سیم‌های برق هوایی، فنس‌ها، لوله‌های فلزی آب، مناطق و علفزارها مرطوب و جویبارها و مکان‌های پر آب و رودخانه‌ها حتی الامکان فاصله بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه