اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان سمنان؛

انجام منکرات توسط مسئولین باعث تناقض درجامعه است/ ترویج فرهنگ بد حجابی توسط غرب

انجام منکرات توسط مسئولین باعث تناقض درجامعه است/ ترویج فرهنگ بد حجابی توسط غرب
حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر با اشاره به تنقاص حرف تا عمل در مسئولین کشور گفت: وقتی مسئولینی هستند که منکرات را رعایت نمیکنند و در خانواده های آن ها رواج دارد مردم وقتی این تنقاص ها را می بینند دچار تردید می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا  دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر در نشست خبری عصر امروز که به میزبانی این ستاد به مناسبت هفته عفاف وحجاب برگزار شده بود گفت: عفاف و حجاب از ضروریات دین اسلام است از نگاه دیگر یکی از شاخصه های پیشرفت وتمدن نوین اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

انصاری نیا با اشاره به شاخصه های مختلف در امر حجاب و عفاف در اسلام عنوان کرد: حجاب وعفاف در بانوان یکی از شاخصه های اساسی یک جامعه متمدن  اسلامی است.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه یکی از اقدامات نظام سلطه در جنگ نرم رواج منکرات در جامعه است تصریح کرد: نظام سلطه با ابزار مختلف و از طریق رسانه های جمعی با سرمایه گذاری های کلان در تلاش است که در بخش حجاب زنان باعث ایجاد منکرات در جامعه اسلامی شود.

,

وی در خصوص هجمه های فرهنگی دشمن بیان کرد: ما نباید در دام نقشه های دشمنان ایران اسلامی بیفتیم یکی از عمده مشکلات جامعه ما انجام منکرات توسط برخی مدیران و نخبگان وافراد سرشناس کشوری است که با این حرکت خواسته ویا نا خواسته در دام دشمنان قرار می گیریم.

,

انصاری نیا با اشاره به فرهنگ ترویج بد حجابی و بی حجابی در زنان اظهار داشت: در جامعه امروزی افرادی هستند که به عمد برای ترویج این فرهنگ غلط با پوشش های نامناسب بر این تلاش هستند که این فرهنگ را در جامعه رواج دهند.

,

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر با بیان اینکه فرهنگ غرب همانند پازل می ماند افزود: افرادی با تکمیل کردن این پازل ناخواسته در دام دشمن افتاده و در خاکریز دشمن مشغول به فعالیت می شوند.

,

وی با اشاره به تنقاص حرف تا عمل در مسئولین کشور خاطر نشان کرد: وقتی مسئولینی هستند که منکرات را رعایت نمیکنند و در خانواده های آن ها رواج دارد مردم وقتی این تنقاص ها را می بینند دچار تردید می شوند که این خود در رواج منکرات تاثیر بسیار زیادی را دارد.

,

انصاری نیا در خصوص نگاه ابزاری غرب به زنان عنوان کرد: نگاه غرب به عفاف وحجاب در زنان یک نگاه ابزاری است که بتواند دستگاه های سرمایه گذاری خود را از این طریق افزایش دهد واز جنسیت زن ها سوء استفاده میکند.

,

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر با اشاره به استفاده صحیح از رسانه در مقابل این دشمنی ها بیان کرد: یکی از اقداماتی که ما نیاز است در خصوص تهاجم های غرب در برابر منکرات به درستی انجام دهیم سازماندهی مناسب رسانه های داخلی در برابر تهاجم های دشمنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه