اخبار داغ

رئیس کمیته کودک و نوجوان کنگره شهدای استان زنجان:

قطعه «شهر عشق» برای کنگره شهدای زنجان آماده می‌شود

قطعه «شهر عشق» برای کنگره شهدای زنجان آماده می‌شود
رئیس کمیته کودک و نوجوان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: قطعه‌ای به نام «شهر عشق» برای موسیقی و آرم کنگره تولید می‌شود که در مرحله اولیه آماده‌سازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد خود در حوزه‌های مستندسازی، کارگردانی، نویسندگی و خوانندگی، اظهار کرد: دبیرخانه کنگره، مسئولیت ساخت و تولید موسیقی و آرم (آرم استیشن) را بر عهده بنده نهاده که در حال حاضر، قطعه‌ای در این زمینه در مرحله اولیه آماده‌سازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نام این اثر «شهر عشق» است که در کنگره ۳۵۳۵ شهید استان رونمایی خواهد شد، بیان داشت: شاعر این اثر، عبدالجبار کاکایی بوده و آهنگسازی آن بر عهده امیر قدیانی است که این 2 از بزرگان ترانه و موسیقی کشور هستند و همچنین خوانندگی و اجرای این اثر فاخر نیز بر عهده بنده است.

,

نوری با اشاره به ساخت قطعه دیگری از آثار خود با نام «مروارید» در رابطه با غواصان دریادل شهید استان، تصریح کرد: پس از خوانندگی این اثر که با ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی و آهنگسازی و تنظیم محمدرضا چراغعلی است و در پی استقبال کم‌نظیر، مسئولیت ساخت نماهنگ این اثر نیز به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان به عهده بنده است.

,

رئیس کمیته کودک و نوجوان کنگره 3535 شهید استان زنجان با اشاره به ساخت مستند روستای بلندپرچین در منطقه ماهنشان که یکی از روستا‌های شهیدپرور کشوراست، گفت: به عنوان تصویربردار و کارگردان به مدت یک هفته به روستای بلندپرچین رفته و مستندی از این روستا تهیه کرده‌ام که در حال حاضر در مرحله تدوین بوده و در ایام برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان رونمایی خواهد شد.

,

نوری با اشاره به نگارش کتاب رمان به قلم علی قربان‌زاده (یکی از نویسندگان به نام تبریزی) با اقتباس از کتاب «من بلال آقاجان هستم» ابراز کرد: این کتاب درباره زندگینامه شهید رجبعلی نوری (پدر اینجانب) است.

,

وی افزود: این کتاب در چندین جشنواره دفاع مقدس استانی و کشوری، موفق به کسب مقام شده و توسط انتشارات سوره مهر، منتشر و در سطح استان و کشور به علاقه‌مندان تقدیم شده است.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته با دبیرخانه کنگره، قرار بر این شد که بنده به عنوان راوی، خاطرات این کتاب را بازگو کنم که ۸۰ درصد کار انجام شده و تا زمان برگزاری کنگره به پایان می‌رسد.

,

نوری با اشاره به مجموعه آثار موسیقی خود در حوزه دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی و خواست دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، تمام آثار اینجانب نظیر 2 آلبوم «همسایه آسمان‌ها» و «زخم دریا» که در حوزه دفاع مقدس و ایثارگران این عرصه ساخته شده در ایام برگزاری کنگره، تکثیر، اجرا و پخش خواهد شد.

,

این مسئول یادآور شد: همچنین آلبوم جدیدی با نام «ذکر اشک» با همکاری کنگره ٣٥٣٥ شهید استان تولید شده که اولین تِراک این آلبوم با عنوان قطعه «شهرعشق» در ایام کنگره، تکثیر، عرضه و تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه